Thursday, March 8, 2018

Acolo-atunci

Poti spune cite adevaruri vrei..Bine, acuma orice ai spune s-a mai spus, fii sigur, nu esti nici pe departe original..Si oricit de mult si oricit de bine ai spune sau scrie, oricum lumea o sa mearga inainte pe drumul ei, si o sa dea un sut la toate, ca la pietrele de pe drum..Ca sa nu le stea in cale..
Azi ma transfer in trecut, ma duc sa-mi vizitez vremurile liceului, ca sa ma distrez..Ma fac invizibil, imi fac damblalele, si dupa ce ies din scena setez timpul sa revina la momentul cind am intrat in contextul ala spatiu-timp, asta ca sa nu las ca actiunile mele sa afecteze viitorul..Nu ca ar conta, dar nu vreau surprize..
E o ora de mate la laborator..Deschid usa, ma uit sa vad daca e proful meu..El e, si clasa e alta..Chiar, oare in ce an sint? Ce conteaza, important ca vreau sa le fac farse, cit mai multe..Visam asta din liceu, acuma le-o trag la mitocani, hahaha..Buun..Ce le fac? Cre'ca vad pe moment..Si am vazut..La mate l-am luat pe proful meu la palme pina s-a inrosit..Avea o figura de prost nedumerit, ca nu-si dadea seama ce i se intimpla.. Adevarul e ca si-a meritat-o, la cite ne-a facut..I-am mai dat si suturi in cur, palme dupa ceafa, i-am turnat calimara in cap, i-am pus piedica, l-am impins de a cazut gramada, l-am tras de nas, de urechi, de par, i-am facut mai multe, si lui si la multi alti profi..La profe le-am ridicat fusta, si le-am impins..Bine, am facut asta numai la cei antipatici, ca ceilalti au ramas intactzi, desi cam putini..Ce tembeleala nene..Adevarul e ca toti si toate au rectionat grobiano-salbatic..Nu erau ridicoli cum as fi vrut, erau doar sinistri..Ce lume..Si dupa ce le-am facut asta m-am dus in cancelarie si am turnat cerneala prin toate catalogurile..Sa fie..Pe urma am plecat la plimbare prin oras, ca sa vad cum mai era lumea, atunci..Si ma gindeam ce ghinion ca m-am nascut atunci, si a trebuit sa suport mizeriile alea..Parintii mei au vrut sa-mi bage in cap cu fortza ideile lor, si m-au constrins..Acuma, na, diferentza intre noi era de fapt generalizata la nivel de societate, ca noi nu traisem vremurile alea, si mai si vazusem suficiente filme din west, cit sa ne dam seama in ce rahat si in ce compromisuri traim..In fine..Oricum, cit am apucat sa traim in dictatura ne-a afectat, pentru ca lumea aia era una nenaturala, si daca te adaptai la ea deveneai din ce in ce mai neadaptat la ce urma sa vina, ca schimbarile mari si dese erau dupa coltz..Atunci oamenii erau mai buni si sufletisti, dar si foarte naivi si primitivi..Mai tirziu am vazut ca intr-o lume libera e invers, de fapt..Na..Adica ia sa vedem cum rezisti sa te adaptezi la asa o schimbare..Multi n-au rezistat..De fapt pe ansamblu societatea n-a rezistat, ca acuma e complet varza..Sa vedem de acuma incolo..In fine..Oricum am prins caderea comunismului, ceea ce e epocal..Noi abia acuma realizam ce am vazut, de fapt..Acuma poate sint un pic nostalgic dupa citeva chestii de atunci, in special dupa tineretze, dar in rest a fost horror toata perioada aia de final, cind nu se mai gasea nimic, si toti se perverteau..
Oricum mi-am facut damblaua, le-am tras-o la pampleci..Multa muie, si poate mai vin sa v-o mai fac, ca a fost fun..Poate trec si pe la facultate, ca si acolo e ceva material, desi profii erau mai finuti, si se purtau mai frumos, nu mai era dictatura aia sinistra din liceu..Sau mai bine sa vizitez unele din fostele gagici, ca sa vad daca merita sa-mi para rau dupa ele..Cred ca o sa ma plictisesc repede de plimbarile astea prin trecut..Era prea nasol acolo ca sa mai vreau sa retraiesc unele experientze..
PS Mi-am mai adus aminte ce super tupeu avea toata ghiolbanimea si mitocanimea aia..Cind te uiti la ce a fost chiar ca te miri ca inca a ramas ceva..Acuma daca povestesti cuiva din west ce ai trait risti sa pici de mincinos si profitor..Daca nu povestesti nu risti..Bine, nu ca le-ar pasa multora de ceva..

No comments:

Post a Comment