Friday, December 1, 2017

Evolutzie posibila

Lumile s-au ascuns in eternitatzile gasite..S-au regasit acolo in propriile identitatzi..Parca au vrut sa se eternizeze, si sa redevina stabile..Apoi eternitatzile le-au trimis inapoi in realitatzile paralele, pentru ca lumile nu au avut din etern nimic in afara de schimbari, si treceri..Si s-au preschimbat in ce fusesera dintotdeauna: lumi-fiintze care se nasc, cresc, si mor..Sau lumi stele..Sau poate lumi galaxii care traiesc de miliarde de ori mai mult ca lumile fiintze..Dar care pastreaza in ele, ca si lumile fiintze aceeasi parere de rau cind moartea se apropie..Si care simt toate trecerile celorlalte entitatzi de la nastere la moarte ca si cind a fost a lor proprie..
Lumile ne-au intzeles, cumva..S-au vazut in noi cu tot ce erau..
Azi am trecut iar prin lumi..Le-am revazut, si le-am refacut, in minte..Erau la fel..Si eu eram acelasi, de mai demult..Am trecut prin ele, ca atunci..Mi-a placut revederea..M-am intors iar la trecut, ca sa ma refac.. Totul era la fel, cum lasasem ultima oara..Am revazut prieteniile cu ochii mei de atunci..
Timpul mi-a schimbat perceptziile fiintzei, si a incercat sa ma faca sa uit..Azi am profitat de oportunitatea asta, pentru ca am uitat tot, si m-am reintors la atunci..Am profitat pentru ca am uitat ce am ales eu sa uit, si nu ce mi s-a propus..Pentru ca unele detalii profunde le-am pastrat..Ca sa ramin acelasi dincolo de orice..
Stiu ca ramin ce am fost dintotdeauna, orice s-ar intimpla..In ciuda oricaror scenarii de lumi paralele posibile..Chiar daca universurile mi-ar propune infinite variante..
Eu apartzin unor lumi..Lumi ce se construiesc cu partzi din mine..Si eu evoluez ca sa devin parte din acele lumi..Si ele sint ce sint pentru ca eu sint ce sint..Si eu le determin, asa cum ele ma determina.. Si noi mergem inainte impreuna..Si totul este un tot combinatzie de spatziu timp, care e o varianta dintr-o varianta de evolutzie posibila..

No comments:

Post a Comment