Sunday, October 15, 2017

Turn de solitudine

Nu stiu, cred ca mi se pot citi usor, printre rinduri, unele frustrari, si e normal sa fie asa..Am avut multe intimplari, multe ginduri care mi-au venit dupa multe reusite, si nereusite..Nu stiu daca am regrete..Sau poate ca stiu, dar timiditatea ma impiedica sa le spun..
Recunosc ca am fost rebel, pentru ca nu am vrut sa fiu ce mi se impunea..Si vina o dau pe toate lumile alea constrinse de legi, reguli, si dogme..Am fugit de toate, incercind sa ma construiesc pe mine asa cum am crezut, din bucatzi de valori adunate, dupa mintea mea..Am trait bune si rele adunate, am supravietzuit, si am continuat..Ce nu am inteles a fost de ce eu, care eram atit de deschis si disponibil nu am reusit sa-mi construiesc, cu toata inteligentza acumulata, o relatzie stabila..Pentru ca sint cel mai tolerant om din lume, cred..Si cel mai intolerant cind vine vorba de stil, si spirit..Na..Am fixurile mele..Uneori e cel mai greu de trait cu mine, asa cum alteori e cel mai usor, si firesc..Si stiu ca si ceilalti sint la fel..
Viata e un mare amestec de tot felul de variante de trairi, si stiu ca ce ne aseamana e cu mult mai mult decit ce ne desparte..Capacitatea de intzelegere e fundamentala, pentru ca ea are puterea sa ne faca sa fim impreuna..Si, cu toate astea, desi stim, parca tot raminem fiecare in propriul turn de fildesh sa traim separatzi, si rezervatzi..Si insinguratzi..

No comments:

Post a Comment