Sunday, October 8, 2017

Strategie anti-rai, in constructie

As fi vrut sa ploua iar, nu stiu de ce, poate pentru ritmul stabil, sau clarul de dupa, as fi vrut sa vina iar apele sferice sa ne asalteze, sa fie miscare, si actiune si aventura..Si na, n-a venit ca nu vine ploaia asta cind ai tu nevoie de ea..Natura e independenta de noi..
Am avut fericirea ca in ultimele zile sa fiu jignit masiv de niste scursuri umane..Si sa n-am ce sa le fac, pentru ca si ei au drepturi, ca noi toti, chiar daca nu fac decit rau si paguba imprejur..Ramii masca..Dar, de fapt de ce ma mir, ca eu cam toata viatza am intilnit specia asta..Continuu, altii si altii, unii mai buni, altii mai rai, de fapt cam toti erau rai, doar ca erau diferitzi intre ei, faceau altfel de rau..Dar rau tot faceau..In fine..
Raul e mai stabil, parca, si raii se coalizeaza foarte usor ca sa faca rele, decit aia buni ca sa faca chestii bune.. Ma uit la ce mediatizare are raul, de parca vine sfirsitul lumii si e totul la liber..
Cred ca o sa ma gindesc muuuult mai serios la o strategie sa-i contracarez pe lighioanele astea, ca au sarit calul..Stiu ca o metoda e sa-i tin la distantza, si asta functioneaza cind mai sint ceva rezerve, retzineri, limite sociale care sa-i impiedice sa treaca dincolo de bariere..Marea majoritate a astora sint de aia pe care i-ai pocni cu absolut orice ocazie, adica asta ar face orice om normal, dar asta nu se poate, ca e democratie, si toti sintem egali..De asta am zis ca trebuie o strategie nene, ca astia fac multe probleme..Ma mai gindesc..

No comments:

Post a Comment