Friday, September 29, 2017

Intelegerile trecerilor

Fiecare gindim in stilul nostru, fiecare avem alte lumi din care provenim, si avem propriile valori si preferintze..Sintem atit de diferitzi in tot, pentru ca asa sintem fundamental..Ce imi place mie acum tie iti displace profund, si ce vrei tu sa imi spui mie imi suna absurd..E firesc..Noi sintem si traim pe propriile coordonate..Totul e sa cautam ceva ce pare ca ne apropie, desi e atit de greu..
Natura umana e una a unor salbatici ce cauta sa se impuna, inca, cumva..Asta desi societatea a construit o incercare de intelegere printr-o educatzie..O scoala, doua, trei, urmata de incercari de a forma mintea primara prin prisma unor idei..
Si noi am fost la fel, cred, pentru ca si noi am vrut sa ne impunem ce sintem, cum sintem, si sa schimbam lumea dupa cum ne ducea mintea atunci..Dar lumea ne-a aratat, prin intermediul scolii, ca lucrurile sint foarte avansate, si asa, trecind prin tot felul de idei si variante am invatat cum toate au ajuns la ce sint acum.. Si am avansat cautind si cautind cum sa intelegem cum sint toate, si cum sintem noi, de fapt, printre toate.. Pentru ca am lucrat mult la intelegerea asta a lumii..Am luptat alaturi de vizionari, si in contra anarhistilor, cu tot ce eram capabili..Am descoperit pe drumul asta ca oameni apropiatzi sint mai degraba legatzi de multe prosteli date de o eficienta spalare pe creier decit de o afectziune sincera..Si ne-am departat intr-o detasare pe cit de dureroasa pe atit de eliberatoare..
Intre generatziile romanesti e o distantza uriasa..Trecutul e adinc si monstruos, si reflectat in mentalitatzi.. Ce spun e ce simt, pentru ca intre mine, si parintzii mei a fost o ruptura abisala..Si nu cred ca vreodata, fiintza mea a avut vreo vina ca sa traiasca asa ceva..A fost o intimplare, si o nefericire profunda..
Toate trec..Si naiba stie cit va intelege lumea ce va veni din cite am trait noi..

No comments:

Post a Comment