Friday, September 29, 2017

Andante

I-am invidiat pe cei carora li se spunea "virtuoso", pentru ca aveau un talent pe care nu-l intelegeam..Am vrut intotdeauna sa fiu un talent expansiv si extrovertit care sa construiasca armonii care sa rezoneze exploziv in mintzile celor ce m-ar fi ascultat..Am invatat acorduri, am cintat mediocru la chitara si orga, dar nu am reusit niciodata sa depasesc ceva ce era cu mine de cind ma nascusem; o limita a folosirii artistice a degetelor.. De fapt era o limitare a capacitatilor mele de a ma coordona provenita dintr-o slaba memorie a atingerilor precise..Si asta m-a frustrat mult timp, pentru ca aveam in mine o capacitate de a simti armoniile profunde.. La nivel mental eram bun, dar practic eram un dezastru..Stiu multe, simt foarte bine, pot sa recunosc geniul in note, dar nu pot in nici un fel sa construiesc ceva palpabil..As fi fost poate un bun compozitor-dirijor daca vreo formatie, vreodata, m-ar fi lasat sa ii compun..Si cred ca as fi facut treaba buna, si as fi avut success cu ei, dar, na, artistii au orgolii, si nu te accepta, oricine ai fi, pentru ca ei se considera mai valorosi intotdeauna..
De compus cred ca as putea..In fine..E un drum lung inca spre a deveni in domeniul artelor, pentru ca e o mare competitie..
I still like Chopin, si mai stiu cum sa echilibrez armoniile, pentru ca am invatat metodic, toate variantele..
Do Sol Mi Do Re Sol Sol..Andante..

No comments:

Post a Comment