Wednesday, August 16, 2017

Evolutii posibile

Linistea e o plapuma calda care ne acopera cind ne e prea frica de imprejur..O aducem linga noi cum putem si o folosim sa ne protejeze de lume..Stam ghemuiti sub ea, si asteptam sa se faca totul asa cum ne imaginam..
E uimitor ce rezistentzi am devenit la tristetzi si dezamagiri de tot felul, care ne vin de peste tot..Se pare ca ne-am maturizat, cumva..In ultimul timp am cautat sa aflu cite ceva despre unii fosti colegi, care de prin generala, din liceu, sau facultate..Unii sint in diverse domenii, altii in altele, fiecare cum i-a dus viata, unii prin Germania, Canada, US, altii in Ro..Cu unii chiar as fi curios sa corespondez, daca ar fi mai putin aroganti, dar nu mai conteaza, ca oameni sintem, pina la urma..E interesant de vazut ce povesti de viata au fiecare din ei de spus..
Azi sint intr-o stare de joi spre vineri dupa un tras de timp strategico-ingineresc, ca sa acopar un proiect ce ar fi durat cam putin, dupa mine..Bine, le-am facut pe toate asa cum trebuia, doar ca pe o durata mai lunga, ca sa mai si eu, intelegeti, intr-un stil mai romanesc cumva, dar perfect justificat, ca sint corect in ce ma priveste, dar ii fac si pe ei sa fie corecti cu mine, ca na, in trecut am avut probleme cu multi idioti care s-au impus grobian si primitiv, si mi-au tras-o, ori asta nu prea se aplica in domeniul asta al ingineriei..Pentru ca nu iti bati joc..Pentru ca ingineria nu e fusereala in viteza, si cicat acoperit cu aparentze..Aici ori esti, si faci ce trebuie, ori iti bagi pula in ele de proiecte, e simplu..Stiu ca tu ca angajator cauti sa reduci costurile, pentru ca e absolut normal..Dar de ce nu le reduci de la productie, de ce nu ii pui pe muncitori sa lucreze mai repede si mai exact, ce, ei sint mai pretiosi decit inginerii? Ca pe ei ii platesti foarte bine, totusi..
Bine, in timp lucrurile se vor schimba, pentru ca masinile vor deveni mai performante, mai robotice, si vor inlocui munca necalificata, dar pe designeri nu ii vei inlocui vreodata, pentru ca ei construiesc tot..In fine.
Sint un pic furios pe vremuri, ca nu sint asa cum ar trebui in secolul asta..Am vazut pe net ca pe viitor se vor inlocui cauciucurile standard de la masini cu niste chestii care sint proiectate si printate 3D, ceva ce aduce a unele arhitecturi asemanatoare cu coralii, ceva fara pneuri inauntru, si pe care le poti folosi nelimitat..
Plus ca am mai vazut niste masinarii facute acum, de-ti sta mintea in loc..Na, evoluam, totul e sa nu mai avem sefi cretini, limitati, si complet abrutizatzi, pentru ca astia frineaza evolutia..

1 comment:

  1. PS Nu am vrut sa jignesc pe nimeni, din cei care participa acum la procesul de productie, departe de mine asta, pentru ca fiecare isi are rolul lui in societatea asta, dar mi s-a parut cam nedrept felul in care sint tratati cei care chiar gindesc tot ce se construieste de catre unii indivizi mai primitivi..Atit..Stiu ca societatea se va schimba rapid, si rolul inginerilor chiar va creste, dar, in fine, vom trai si vom vedea.. Speram la o societate mai bine asezata din punctul de vedere al valorilor reale..

    ReplyDelete