Wednesday, August 9, 2017

Destine posibile

Sint unele momente care ne vin parca de sus, dintr-o galaxie a fericirilor profunde, si care am vrea sa dureze toata viata..Am vrea sa oprim timpul, si sa pastram viata in clipa asta, ca si cum nu ar fi existat vreodata vreun inceput de la care sa se fi scurs momente de fericire si durere amestecate, si ca si cum viitorul cel incert nu ar fi vreodata posibil..Sa fie doar clipa asta, asa cum e, eterna..Si noi sa o traim etern, ca eterni ce ne visam, in calm, armonie, si echilibru cu tot ce a existat vreodata..Sa fim intr-un timp ce sa se opreasca acum, si aici, ca sa stim ca putem construi fiintza proprie intr-o nemarginire..
Ma mai gindesc la timp, ca la un combatant abil, la fel de singur ca si mine, dar cu mult mai puternic, pentru ca e mult mai antrenat..In fata lui pot incerca doar sa ma apar..Desi singuratatea mea e infinit mai mica ca a lui, si sint mai vulnerabil..Iar el e varianta perfecta a luptatorului..
Sint cumva mai relaxat si calm..Nu ma pot lupta cu oricine, si orice, si sint constient de asta..Incerc sa ramin in linistile mele proprii, si de acolo sa incerc ceva, ca sa merg inainte..Sint doar o trecere, de la ceva spre altceva..Am experientele trecutului care sa ma ajute..Si inainte am multe variante de destin..Am sa-mi mai amintesc cine sint cind voi decide pe ce variante viitoare de traiectorii am sa merg..Pina atunci sint un om, si un alergator care se odihneste pe marginea drumului..Sint si obosit, si pregatit spre altceva..Am  alaturi tot timpul toate trecerile mele, care imi sint prieteni si sfatuitori..Si stau la taifas, in liniste, ca sa ne privim in ochi, si ca sa ne dam incredere reciproc..
Lumea e in eclipsa..Soarele sau luna au fost cind si cind, in umbra..Nimic nu a fost stabil niciodata..Si noi a trebuit sa ne schimbam fiintza, devenind, continuu..Am fost variante din noi, sintem, si vom deveni alte variante din noi care vor trebui sa invinga in drumul asta continuu..Avem un nume, si il vom pastra, ca sa stim ca, odata am fost cineva care, in limita umanului, si-a promis sa evolueze, ca sa devina continuu un altcineva care va continua un drum care i-a fost scris ca o varianta de destin..

No comments:

Post a Comment