Sunday, July 23, 2017

Asteptari

Linistile si nelinistile se aduna in curbe paralele..Stau in asteptare pe linga curba destinului..Se privesc atent, apoi ramin nemiscate..Vor intra pe rind in actiune..Pina atunci mai observa intunericul, stelele, si oamenii..
Galaxia s-a mai rotit un pic..Lumile pare ca s-au agatat de bratele spirale si s-au lasat purtate de miscare, ca intr-un carusel cosmic..Spatiul s-a destins, si a lasat timpul sa-l umple cu fluid..E o trecere calma, spre un viitor schimbator..
Uneori uit cine sint, desi toate incearca sa ma traga, sau sa ma impinga..Uit pentru ca vreau asa, pentru ca imi gasesc in uitare o mica fericire..Am ales asa, pentru ca e mai bine sa uit, decit sa-mi amintesc, si pentru ca ma simt mai limpede sa o iau pe alte drumuri noi si neincercate..Mi se mai intimpla sa-mi mai amintesc un timp despre alte timpuri, dar fac iar exercitiul uitarii, si incerc iar o fericire noua..
Linistile si nelinistile se urmeaza unele pe altele in siruri nedeterminate..Vin si pleaca indiferente..Ramin un timp alaturi de noi, si ne parasesc exact atunci cind ne-am obisnuit cu ele..Se joaca cu noi, fara sa ne cunoasca..Iar noi raminem in mijlocul tuturor transformarilor astea singuri, ca niste calatori in asteptare, pe un peron gol, intr-o gara a unor margini de lumi..Care stiu doar sa se bucure, sau intristeze atunci cind un tren vine, sau pleaca..

4 comments:

  1. Spatiul s-a destins, si a lasat timpul sa-l umple cu fluid.. **si cu multa nostalgie. E o trecere calma, spre un viitor schimbator.. **si instabil.

    Uit pentru ca vreau asa, pentru ca imi gasesc in uitare o mica fericire.**dar nu si iomplinire(a)..

    si incerc iar o fericire noua..***e okay,sa faci orice, daca asta te face sa rezisti-//respiri .

    ...
    Se joaca cu noi, fara sa ne cunoasca..Iar noi [cei...neimplinitii] raminem in mijlocul tuturor transformarilor astea singuri, ca niste calatori in asteptare, pe un peron gol, intr-o gara a unor margini de lumi.. ( Sunt inca in planul destinului. Si doua confirmari 'ntr-o singura saptamana mi(e)-ajung.. Mi-e destul. .. )
    Zi buna!

    ReplyDelete
  2. Fericirea e buna ca ne da impuls ca la fizica p=mv, conservarea impulsului era parca la ciocnirile fizice perfect plastice, si conservarea energiei la alea perfect elastice, eram bun la mecanica (ma laud)
    In care dintre planurile destinului esti ca-s o infinitate, de fapt ai doua confirmari prin care trece o dreapta, deci tot o infinitate de planuri ramin. Daca mai aveai o confirmare defineai complet planul..Asta daca o confirmare poate deveni un punct definit de 3 coordonate carteziene in shpatziu..
    Ziua buna e cea nebuna, sau invers? Sau e doar o zi asa careia ii lipim o eticheta, adica sa fie buna ca am zis!:)

    ReplyDelete
  3. Ziua buna e ziua in care poti sa razi de (dupa)ziua de ieri.!
    :)


    ReplyDelete
  4. sa ne ridem ca si cind ne-am imagina ca viata e o dixtractie maxima:))) ca pe alea nasoale le lasam ca nu se merita ca sa ne consumam inutil, ca daca e sa consumam, sa consumam decit consumabilelelele care e facute ca sa fie consumate ca sa ne aduca fericiri consumabile si ele, na.

    ReplyDelete