Saturday, June 17, 2017

Placebo life

Am sa-ti raspund la toate intrebarile tale. N u am secrete, si nu am nimic de ascuns, sint exact la fel cu cel care se vede. Mai am momente cind vreau sa fug de lume, si sa ma izolez, dar in rest sint ok, imi plac deschiderile si lumile uriase, de dimensiunile universului. Am venit acum singur, pentru ca asistentii mei toti si-au dat demisia chiar azi.
Poate ca ar fi bine sa incep cu o mica remarca. Sint aici sa raspund la intrebarile decente, deci, va rog sa pastrati un nivel rezonabil cit priveste bunul simtz. Asa, astept intrebari.
Am ascultat tot ce m-ati intrebat. Sincer, nu raspund la ele ca sint stupide. Alte intrebari.
Se pare ca sintem in lumi paralele. Nu e nici o problema. Asa e viata, plina se surprize.
Imi pare rau ca n-am raspuns la intrebari. Sper ca v-au placut sendvisurile si bauturile. Mult success la toate, si tura viitoare sper sa fiti mai bine pregatiti. Urmeaza o vizita in muzeul amintirilor..Va recomand sectiunea septembrie, acolo veti vedea diorame cu tot, si puteti vedea peisaje virtuale cu orasul. Se vor servi specialitati de sezon, realizari ale inginerilor nostri genetici: scrumbie afumata cu aroma de porc,  salata de rosii cu aroma de varza, si placinte placebo. Pofta mare! Oricum e absurd tot, ca intr-o lume simulata, in care totul e un placebo cu nume rasunatoare si de impact. Si noi acceptam. Poate pentru ca ne place mai mult un placebo dragutz decit o lume care mai doare uneori, desi ea ne da si variante inalte de spirit.

1 comment: