Saturday, June 17, 2017

Meditatie in zbor

Ma gindesc. Acum am decis sa zbor, si am sa zbor. Plutesc pe deasupra. Sint in spatiul linistilor. Privesc peisajele de dedesubt cu calm si echilibru. Simt ca sint, pentru ca stiu ca dedesubt e rezultatul unor uriase istorii, si ca eu le pot privi, eu cel de acum, care a trecut prin multe istorii proprii si personale..
In zbor vezi cum trec toate, si parcurgi geografia asa cum ai parcurge istoria..Ti se pare firesc, cumva.. Pentru ca esti un om informat..Desi in tine se intimpla atit de multe intrebari..Oricum nu mai conteaza..
Sint singur, si ma duce-un gind spre locuintele lacustre..Ce bine era cindva, ce multe vise adunate in variante imposibile..
Acuma imi place sa-mi imaginez ca zbor, suficient de sus cit sa nu-m i pese de absolut nimic..Plutesc peste toate, si toate as vrea sa-mi fie indiferente..Sint calm, inca..Am depasit toate mizeriile imaginabile..Nu mai stiu ce a fost. Am  vrut sa uit, si am reusit..
Nu mai stiu cine sint..Asta daca am stiut vreodata..Si n-am stiut, pentru ca ar fi fost absurd sa stiu..Adica cum e asta sa stiu cine sint? De unde sa vina ideea propriului eu, si de ce sa mi-o pun? Ca sa-mi adincesc o eventuala depresie cind eul meu nu ar fi fost cel dorit sau anticipat? Ca sa cad iar intr-o stare ambigua? De ce sa caut sa stiu cine sint, pina la urma? Asa ca mai bine ma limitez la: nu stiu cine sint, si de aici toate variantele de viitor posibile, pentru ca nu conteaza cine sint asa cum ar conta cine as putea fi..Nu ma bag in variante date de astrologi, religiosi, etc, ca ei vor doar sa te suga de bani si sa-ti spuna ce vrei sa auzi..
Asa..Sint intr-o varianta de zbor..Zbor ca sa vad lumea in ansamblu, si ca sa simt ca am toate libertatile promise..E frumos aici..

No comments:

Post a Comment