Thursday, June 1, 2017

Lumea victoriilor posibile

Vad lumea printre liniile orizontale..O vad in lumina si intuneric, aceeasi..Imi vorbeste in imagini de toate felurile..O vad tot timpul ca sa-mi reamintesc de ea, cum imi reamintesc de mine..Sint cel care priveste totul printre orizontalele realitatzii..Cel la fel de singur care a stiut ca va fi singur, pentru ca a stiut ca nimeni, niciodata nu ar fi avut privilegiul de a-i fi alaturi..Si arogant ca acel cuceritor al galaxiilor nevazute.. Sint cu mine la fel, desi stiu ca nu ma plac, asa cum nu plac pe nimeni..Nu visez si nu mai doresc nimic, cel putin cit sint pe planeta asta..Imi petrec zilele flasc imaginundu-mi ca traiesc aventuri interesante si confuzante..
Vad lumea de dinafara ca si cind chiar ar fi o experienta pe care mi-as dori-o..Dupa care capitulez si ma las in voia momentului..Stiu ca sint un trecator, si un absurd, dupa criteriile lumii de acum..Stiu ca nu contez nicicum, si asta imi aduce o oarece fericire, pentru ca ma face invizibil, visul vietii mele..Si stiu tot, si imi traiesc starea mea, si ma simt ca si cind as fi cucerit toate lumile singur..Si imi e bine ca mai pot sa simt asta..
Am inteles ca viata e un sir de variante care mai de care, si am inteles ca toate sint constructii pe care tu le impui vietii, sau viata ti le impune..e egal, oricum, ca ce va fi se va intimpla intr-o combinatie mai mult sau mai putin inteleasa..Tu te dedici unor variante posibile, si combinatia dintre lumile posibile va decide.. Tu dai tot, si primesti ce e posibil in acel moment, si tu inveti din asta ca, pe viitor, sa dai acelasi lucru, sau altul, ca sa te eliberezi de tine invatind sa evoluezi..Si vezi ca intre tine si lumile celorlalti e o comunicare care poate uneori functiona, ca sa te ajute sa inveti cum e sa mergi inainte..Stii, lumea nu e uneori compatibila cu capacitatea ta de intelegere a ei, si de aceea efortul tau poate fi neinteles, dar daca repeti experienta asta a cautarii ai putea intilni ceva comun cu ceva ce ea, lumea, cauta, si te-ai putea adapta la moment..Si te-ai putea conecta la suflete care sint identice, si atunci ar fi marea ta realizare..Si asta ar fi, dupa toate, peste toate, victoria victoriilor posibile..

No comments:

Post a Comment