Wednesday, June 7, 2017

Logic acelasi

Logica e un drum al ideilor bine legate, un drum construit cu argumente imbatabile, si in care nu exista alternative subiective..Asa am vazut eu lucrurile dintotdeauna, asa am definit eu ideea asta de logica.. Si asa mi-am construit ideile, si rationamentele, ca sa fie legate intre ele strins si imediat..Stiu ca exista si logici particulare, dar ele au fost pentru mine cazuri particulare din tot..Iar eu am acceptat asta ca pe alternative teoretice ce tineau de anumite interpretari la teoria generala a logicilor mele..Pentru ca teoria mea generaliza absolut orice varianta posibila a lor, si de asta ma si purtam destul de arogant cu ei, toti, pentru ca ii simteam asa de mici si vulnerabili, in toate situatiile in care incercau sa ma anihileze cu tot felul de jucarii ingenioase..
M-am simtit atit de singur tot timpul..Am vazut toata ura din ei, in toate incercarile de a ma distruge..A fost atit de pueril tot..As fi vrut un oponent adevarat, cu care chiar sa ma lupt..Toate s-au sfirsit lamentabil pentru ei..Am intilnit tot felul de oameni care mai de care mai interesant, si mai abil..I-am admirat pentru vointa, si capacitati..Dar a fost atit de stupid, uneori..M-am simtit ca si cind ar fi trebuit sa accept variante de existentze destul de absurde, desi abil construite, iar eu sint sensibil, si desi nu am vrut sa ranesc unele orgolii, nu am avut de ales..Chiar ma intrebam, de multe ori, cu ce sint eu mai bun ca ei. Apoi ma gindeam ca teoriile mele sint cu mult mai profunde si aplicate..Ca om, nu stiu, pe lume sint atit de multi care pot realiza atit de multe..Apoi am incercat sa uit tot, si sa ma concentrez iar pe teoriile mele, pentru ca am simtit ca ceilalti incearca sa ma traga in jos..
Uneori ma intreb cine sint..Teoriile mele au ajuns classice..Sint citat in  toate documentele posibile, am fost invitat sa tin conferintze in toata lumea..Se spune ca sint mai celebru ca Einstein, desi nu stiu de ce, exact.. Pentru ca ecuatiile mele sint de o simplitate debordanta..Pare ca erau perfect normale, doar ca eu am fost norocosul care le-a descoperit..Unii spun ca teoriile mele au generalizat tot, si ca universurile posibile au capatat un sens definitiv..Ba chiar, cu ele unii au demonstrat ceva ce mintea umana a cautat sa demonstreze de demult..Ma mira toate, pentru ca eu am vrut sa arat cit de adevarata e stiinta in intregul ei..
Sint la fel de singur..Un om pierdut printre alti oameni..Un om care simte si iubeste, si care parca e parasit de gindurile care il indeparteaza pe masura ce incearca sa i se apropie..Mai izolat de incercarile disperate de contact..Desi sint acelasi, in aceeasi lume in care traim..

No comments:

Post a Comment