Thursday, June 1, 2017

Locul identic

Linistea mai vine peste tine ca un fel de eliberare a spatiilor pe care le cautai..Vine in straturi limpezi, unele, sau neclare, altele, care sa iti arate variante din acele linisti care se aduna aici de deasupra, si care au venit asa impreuna ca sa-ti arate ca au incredere in tine..Si ca se pot baza pe spiritul pe care l-ai creat imprejur, singur, si fara ajutor din partea nimanui..Si linistea vine cu toate linistile adunate de spiritile care au crezut ca-ti pot fi alaturi..Pentru ca linistea asta e tot ce a fost vreodata liniste in lumea nestiuta a nelinistilor umane..
Am vazut in liniste tot ce a insemnat dorintza mea de a fi echilibrat, si am proiectat asta in tot ce am simtit..
Au fost atitea inaintea mea, stiu, sint in mijlocul unor istorii pline de mizerii si dureri, pe care, cu spirit incerc sa le depasesc..Au fost atitea, si, poate, cine stie, vor veni atitea..Eu sint constient ca exist in acest mijloc, din care nu stiu daca ce spun poate deveni un moment al unor ginduri care vor putea elibera lumea..Pentru ca eu sint doar un om, si un spirit care se cauta pe sine asa cum s-au cautat atit de multe, inainte..
Linistea vine catre mine, asa cum eu vin catre ea..Nu ne-am stiut dinainte, si nu ne-am inteles..Eu ma simt ca plutesc, si ca imi doresc sa intilnesc in ceilalti ce mi-am dorit sa intilnesc in mine..
Variantele de noi ramin in noi..Sint un om care a ramas in aceeasi varianta..Care vede la fel tot, care incearca la fel, tot, si care merge pe un drum varianta incercata de altii, cumva, inainte..Sint eu, asa cum am fost inainte, si te vad la fel..Din locul meu..Si cred ca si tu ma vezi din locul tau fix..Sint identic cu mine..

No comments:

Post a Comment