Saturday, May 6, 2017

Stripper

Nota: limbaj nashpa:)
E weekend, uuuuu, aaaaaa, meow, ce bine ca a venit, sintem liberi, ne dam drumul la vise si fantezii, ne doare fix in pula de lume, facem ce vrem, ne dezbracam in casa, alergam in cerc, ne dam cu capul de pereti, bem pina uitam, ne scalimbaiem ca copiii, ne strimbam in oglinda, ne masturbam artistic, sarim in pat, cintam la dush, urlam ca apucatii cind mincam o prjitura cu cioco, bagam in noi de toate, din toate felurile, bem iar, gatim ceva fancy, si iar ne bagam pula in ea de lume..Ne eliberam de toate cicanariile astea ipocrite..
Sint inginer..Adica am fost, ca pe urma am avut miliarde de alte joburi, care m-au invatat multe..Pe urma am cautat sa fac bani multi, ca mi s-a acrit de atita seriozitate..Am facut niste tratamente genetice care m-au facut sa arat ca un Hercule modern..Am umeri lati, solduri inguste, am muschi mari cu o definitzie ca in sculpturile alea super-artistice, mi se vad fibrele si venele ca in revistele pentru femei..La figura seman cu David de Michelangelo, si am niste organe genitale de invidiat..Special le-am facut pe toate asa, ca sa devin un stripper bun..Am facut pe urma multe antrenamente de toate felurile, de parca eram in trupele speciale, dar a meritat..
La spectacolele mele fac niste acrobatii de ramin damele in limba, am miscari adaptate pentru tot felul de public feminin..Asa am vrut, ca sa fiu un profesional adevarat, inginereste vorbind..Duduilor le arat penisul pe care il am in erectie mult, si pe linga asta, li-l dau pentru oral, dupa ce pun pe el tot felul de chestii speciale, icre albastre de pesti zburatori, sau mehlem de ficat de fazan albastru, sau chiar maioneza din oua de ornitorinc de coasta, functie de cit platesc, si de cit imi permit si eu..
Am avut mare success cu showurile mele, si de asta am si continuat, dar, parca, dupa ce imi string suficienti bani o sa ma retrag sa-mi continui studiile, ca acolo ma regasesc, si ma simt mai liber..Acuma mai fac striptease un timp, ca e si fun si bine remunerat..Am vazut imagini cu stripperi de prin anii 2000, si am ris de am cazut pe jos, ce ti-e si cu lumea, si cu preferintele ei..Ce mult conteaza 1000 de ani in istorie, ca in 3000, anul nostru, e absolut diferit, in fine..Ma gindesc cum va fi in anul 4000..Cind si tot ce e acum va fi o istorie total depasita..
Sint tot singur, dar sint OK, dupa spectacolul de azi..Ma bucur de weekend, si cred ca o sa ma imbat bine, dupa care poate ies la o plimbare pe faleza..Miine o sa-mi cumpar ceva dragut ca sa ma impresionez damele, dupa care o sa dorm profund, si poate o sa visez cum era in trecut, undeva prin anii 2000..

No comments:

Post a Comment