Monday, May 15, 2017

O zi de luni

Azi ma simt beton..In weekend am frecat menta, imi venea sa ma duc la job si sa mai fac ceva, ca e de un bilion de ori mai fun acolo decit sa lincezesc ca un bou, si sa ma holbez la aberatiile media de pe net..La job aproape ca am terminat si platforma 2, am updatat designul, tre'sa updatez si desenele, si gata si cu asta, mai ramin 2 plus ce o sa vina pe urma, poate incep si eu vreun conveyor, ca e si mai simplu, dar la asta lucreaza aia mai smecheri (iti dai seama, sint mai pacaliti ca mine, dar mai arogantzi, cel putin unul e din specia boshorogus cretinopatus, in fine, nu-l mai categorisesc ca ma uzez degeaba), de fapt seful e bunisor, si imi place ca stie ce vrea, imi da informatii bune, iar altul e tinar si cu ceva info bune, il mai intreb cind am nelamuriri..Mai sint 2 tineri, unul e junior designer, pare deschis, probabil ca invata mult din designurile mici pe care le are, iar altul e un co-op student. Sint OK, ma inteleg bine cu ei, chiar si cu boshorogus, ca mai discut cite unele si altele..Totul e ca jobul e super-fun, ma distrez mai mult decit cu Lego, ca fac modelele si le mut, rasucesc, completez, modific, le tin in miscare sa nu se plictiseasca, si sa nu ma plictisesc io mai degraba..Clar ca designul e cel mai distractiv ever invented..Ma mir ca altii gasesc sa se distreze cu niste aberatii super-plictisitoare, dar na, e gustul omului..
Ieri nu gaseam nica de vazut bun, si am zis hai cu ceva classic, am vazut partea 1 din Ben Hur cu Charlton Heston, s-a terminat cind il adoptase un mare sef din Roma antica, asta dupa ce fusese trimis la galere.. In partea a 2a se intoarce probabil la locul si tara lui sa se razbune pe mizerabilul care si-a batut joc de el, e ca in Monte Cristo, cu tema razbunarii, in sensul de facut o justitie corecta in niste vremuri strimbe..Ce ti-e si cu istoria asta, privita din timpurile de acum, ce crude si demente vremuri au fost altadata, oho..Am citit mai multe despre ww2, pai te ia nebunia numai cind te gindesti citi oameni nevinovati au fost macelariti absolut absurd..Si asta e ce se poate vedea, ca a fost consemnat, dar inainte a fost si mai si..Asta e cu salbaticia asta sociala nene, si cu "liderii" care au facut ce au vrut, in fine..Pe viitor se schimba cam toate, o sa fie mult prea bine decit cum a fost, desi si acuma dai peste tot felul de dilii in social..Azi era sa ma buseasca un cretin in trafic care a venit cu viteza din spate si a schimbat 2 lane-uri, a trecut in viteza prin fata mea fara sa semnalizeze dar claxonindu-ma sa-i fac loc..Si sint destui grabiti de astia care fac slalom printre masini, adica pericole sociale, ca pot oricind sa omoare pe cineva intr-un accident..Na.
Acum ma delectez cu un vino veritas, poate ma uit la seria 2a din Ben Hur..Imi place Cherlton Heston e serios si deschis ca stil, plus ca arata bine..Apreciez frumusetea fizica, de fapt toti facem asta, pentru ca ne da o stare de bine si echilibru..Si e bine, ca in arta e permis si erotismul artistic, care sa ne provoace o stare a fiintei eliberata de toate constringerile posibile si imposibile, DAR, acea stare sa fie de visare si de implinire a unor fantezii interesante..Bine, aici depinde de aspiratiile proprii individuale, ca fiecare are anumite valori in minte, si na..Ma gindesc daca sa scriu despre fanteziile alea profunde, dar e ca ma judeca inadecvat idiotii, deci ma abtin..Si nu ca vreau sa-i laud, dar chestia e ca limitarile multora cauta sa se impuna peste unele adevaruri nespuse..In fine.
A trecut luni..De acuma curge mai usor saptamina..Sa vedem ce ne mai rezerva ca sumprize viata in zilele ce veni-vor..Toate bune si beti moderat, ca tre'sa fim sobri cind ne desfasuram activitatile cotidiene..

No comments:

Post a Comment