Friday, May 12, 2017

Momentele fiintzei

Sintem alternative..Eu sint o varianta la o mare iubire a ta, tu esti una la a mea..Am mers pe drumuri proprii ale propriei vieti..Am fost ceva, cumva, pentru cineva, cindva..S-a intimplat un timp mai scurt, sau mai lung, dupa care a trecut, cind am vazut ca nu era sa fie cum a fost promis..Asa a fost sa fie, pentru ca nimic nu a fost scris sa fie definitiv exact asa..Noi sintem schimbatori, si profitori..
Sintem prinsi in cercuri in care legaturile sint flexibile..Eu, tu, el, ea, noi, voi, ceilaltzi..Nimic nu e constant, cit timp sufletele nu se leaga..Si asa trec toate peste noi, ca sa ne invete cum sa iubim..
Si singuratatea si iubirea sint eterne..Doar ca sint aplicate la fiintze fara repere, si atunci par si ele schimbatoare..
Uneori simt ca am in mine tot..Alteori sint instabil si neurotic..Universurile mai vin si mai pleaca din suflet.. Asa ca alte suflete, care isi aduc multe lumi ca sa ne faca sa ne simtim bine, sau rau..Sintem fixati intr-un centru la o intersectie de treceri de priviri si alternative de pareri, care trec prin noi lasind atit de multe urme..
Mai zimbesc uneori cind ma gindesc la fericiri, sau dureri, pentru ca au fost ale mele..

No comments:

Post a Comment