Thursday, May 11, 2017

Lumile echilibrelor

Lumile trec printre noi, si de multe ori ne intersecteaza, ne strapung mai aproape sau mai departe de inima.. Au libertatea lor, si libertatea sa alunece pe orice traiectorii..Asa cum si noi avem libertatea sa eschivam, ca la scrima..
Uneori simt ca lumile vin prin mine foarte repede..Si eu trebuie sa ma las patruns de ele, sa le inteleg cu toate dimensiunile lor, dupa care sa le eliberez..Ele ramin sa danseze prin inima si ginduri un timp, se rotesc prin atrii, ventricule, vene, odata cu singele..E bine..Fac bine sa ramina in corp, si mai ales, in minte, pentru ca pun creierul la travaliu..Lumile aduc cu ele schimbarile de care avem nevoie, pentru ca ne ajuta sa trecem spre alte etape ale vietii..Si lumile astea vin din mintile unor alti ginditori, cu care ne conectam si sufleteste, cu care schimbam pe linga idei si sentimente adevarate, si asta chiar merita..Sufletele autentice e bine sa le pastram in noi, si sa ne bazam pe ele, pentru ca au o viata plina de adevaruri, pe care nu le gasim asa usor..Valorile din suflet sint foarte rare, in deshertul asta infinit al unei societati supra-aglomerate..
Multi chemati, putini alesi..E plin totul de simulari foarte veridice, la suprafatza..Foarte multe masti par construite pe valori profunde..Dar toate sint facute dintr-un plastic poros, si poleite cu stralucire, ma rog, cu unele straluciri adaptate momentului..E firesc sa fie asa, in lumea de azi..Sintem de o ipocrizie dusa la maxim, noi, azi..Asta e mersul lumii, si asta e o etapa a zilei de azi..
Filozofez, ca sint mai relaxat..Mi-am pastrat distantza fata de toate..Nu sper, si nu am teama, cum zice poetul, ca ce e val ca valul trece..Si incerc sa ramin rece relativ la ceilaltzi, desi am atitea pasiuni in mine.. Am sa le eliberez atunci cind chiar am sa simt ca merita sa fiu eu insumi..Am invatat in timp lectia rabdarii, si a acceptarilor de toate felurile..Si am mai invatat sa ma pretuiesc pe mine, asa cum sint, inaintea altor variante sterile..Am invatat ca echilibrul meu e o parte a unui echilibru al valorilor pe care le am, si ca e mai important ca el sa existe inaintea unor promisiuni de trairi ce vin din socialul asta atit de imediat..

No comments:

Post a Comment