Monday, May 1, 2017

Iubirea dintre cuvinte

N-am stiut niciodata cum ti-ai dorit sa fii iubita..Eu am vazut iubirea din unghiul asta al meu, egoist, si uitat, parca..Am vazut cum au actionat altii cind au iubit, dar nu mi s-a parut ceva firesc, pentru ca tot ce faceau ei era doar a lor, si era slab, si indepartat..Pentru ca pentru mine tu erai altfel, si eu stiam ca acolo, intre noi, era o alta lume..Eu nu am fost conform cu nimic, niciodata, si tu stii asta..Cind priveam filmele, ca sa invat cum era acel fel de iubire, era ca sa invat, si ca sa incerc sa imi imaginez, dar stiam ca acolo era un fel de reper care exista ca sa fie depasit, in tot..Pentru ca eu puteam face ca sa existe atit de mult, si dincolo de..
Ce ne-am facut impreuna acea iubire, a depasit parca  tot ce si-au imaginat vreodata toti imaginativii..Am experimentat si atingeri, si jocuri cu parti de corp..Am simtit si vazut cite au putut exista, vreodata..Si am ramas sa fim noi insine, ca sa incercam inca ceva ce nu a stiut nimeni ca..
Ne plimbam prin toate fiintzele..Iubirea dintre noi nu are limite..Putem exista in acelasi spatiu, cind sintem impreuna..Sintem aceeasi fiinta care se cauta pe sine..Trecem unul prin altul, ca sa ne spunem lucruri pe care le stim dintotdeauna..Ne stringem in brate, ne tragem de nas, si de urechi, ca sa simtim ca avem atitea lucruri impreuna..Ne spunem banalitati sau lucruri din trecut, asa, ca intr-o incercare de a ne deschide sufletul, si de a ne da drumul fiintei, simplu, si clar, aproape deshantzat, in cuvinte care imediate, care grobiene spre o eliberare a unor lucruri pe care fantezia le-a tinut ascunse..
Am sa le spun pe toate deschis, cind tu vei fi pregatita sa le asculti..

No comments:

Post a Comment