Wednesday, May 17, 2017

Cotidiene

Una dintre cele mai tari faze de umor erau cele cu blondele de la Mondenii, cind discutau ele pe tot felul de teme, si una povestea ca a mers cu busul, ca era mare, cu multa lume inauntru; cealalta o intreaba daca a mers pe sub pamint, si i-a raspuns ca busul merge decit pe pamint si pe apa, nu e metrou, si a mai zis ca nu i-a placut ca i-a zis soferului sa o duca intr-un loc si ala n-a vrut, si atunci ea s-a razbunat; nu i-a dat bacsis, i-a platit doar 239 de lei cit scria pe numarul busului..Hahaha..Sau mai erau faze cu Nemuriciu-Gyuri Pascu, cind s-a intors in timp pe vremea lui Eminescu, si i-a zis rimele pe care le cauta poetul, ca le stia de la scoala. Dar Mondenii au fost foarte buni, pacat ca s-a terminat, asta poate pentru ca nu se mai actualizasera cu personajele, si nu mai prelucrasera un pic stilul, dar in  rest erau super buni..S-a plictisit si lumea de genul asta de show, si a vrut altceva, dar in afara de Las Fierbinti, care e in continuare foarte bun, restul cacao, sau nu vad eu..Aaa, poate ca realitatea e mai comica decit fictiunea, si de aia..De fapt poate chiar asa e, ca realitatea a batut orice varianta de show posibil..Ar fi bune in continuare talk showurile cu discutii interesante pe toate subiectele, da' trebe adusi tipi/tipe inteligenti/e, altfel e apa de ploaie, ca boi pe toate drumurile, de toate felurile si atitudinile.
Cel mai ciudat e pentru mine drumul zilnic la dus la job, ca odata ajuns acolo nu mai am decit sa ma joc cu modelele; am terminat si platforma 2 de bibilit complet, am vazut unele mici defecte la modelul de la platforma 1 si le-am remediat la fix, plus desenele. La platforma 2 am inceput deja desenele, am facut ansamblul, miine updatez si desenele, si e cam gata..Platformele astea se fac doar din materiale inox, sau stainless steel pa ingleza, ca e pentru industria de mincare, pentru prelucrat curcani..De fapt pe ele stau lucratorii care fac operatii la curcanii taiati, si de asta le-am facut cit am putut de mari, sa nu stea inghesuiti, ca si asa jobul lor nu e usor deloc, si ii inteleg..E bine..La job lucrez in spatiul pentru birouri care e mare si luminos, frumos, ma simt super relaxat, mai ales ca am asa o pozitie ca-i vad pe toti care vin spre mine, si am timp sa click sa nu vada ca mai stau pe net pe news, sau wikipedia, pe tot ce mi se pare mai interesant.. Sper sa tina cit mai mult jobul asta, ca na, nu stii niciodata ce si cum, plus ca eu sint pe contract, si depind de cit au ei de mult sa-mi dea sa lucrez..Jobul e usor, si ei platesc bine, asa ca deocamdata sint ok, desi de saptamina viitoare o sa-mi updatez cv-ul si o sa incep sa-l trimit in toate zarile, sa vedem ce apare..Seful e un tip de treaba, ceilalti sint ok, nu ma pling, ca nu e cazul, evident..Plus ca modelele mele sint cele mai bune, ca le fac eu:)))..Plus desenele..Na..
Azi la venire am trecut sa imi iau mincare pentru servici, ceva pentru sandvisuri, am gasit o super oferta de knackwurst, pachete de 900g la 2$, redus, am luat 4 pachete, 3 am pus la congelator, 1 pentru consum curent; am mai luat si legume congelate pentru ciorbe, piine, soya sauce, 3 conserve de fasole pentru ciorbe, 2 pachete de crenvursti, si gata. Suc n-am luat ca am deja destul, pepsi diet, zero calorii ca-mi place gustul. La job mai am biscuiti si cola, ii tin in dulapul pentru documente:)) Am mai descoperit in masina niste bomboane de pacshuni, luate acum o saptamina, de care am uitat, bune si ele, miine le duc la documente, la birou..
Am scris toate astea sa nu le uit, ca na, timpul trece..Acuma beau vin si sint vesel, ca am de mincare pentru job..Dupa vin o sa gust cirnatii..Sint comestibili, dar nu e gustul ala european de cirnati germani, e ceva de vindut la mall, na, ce pretentii sa ai..De fapt nici cirnatii de Oktoberfest nu-s cine stie ce, tot mai buni ai nostri facuti cu amestec de carne, si spiceuri potrivite..Acuma fiecare cu ce-i place, chestia e si daca ce maninci nu are prea multa grasime sau E-uri..Ar trebui sa mai trec pe la European foods ca aia au preparate interesante, si la pret bun..
Mai am joi si vineri, ca luni am liber, e nush ce sarbatoare..Pina atunci poate reusesc sa vad Ben Hur partea a 2a..

No comments:

Post a Comment