Thursday, May 4, 2017

3D forever

Uneori mai ai sansa imensa sa te poti intoarce la lumile tale..Asa am simtit si eu cind am reluat designul, acum citeva zile in urma..Designul mecanic, cel profund constructiv si laborios, si fericit, cumva, pentru ca am intrat iar in apele adinci de odinioara..Ma simt bine in atmosfera asta, ca ma joc cu modelarea unor forme ale unor chestii super-concrete, pentru ca e un joc, pina la urma, e ceva ce simti ca vine dintr-o dorinta adinca din tine, sa faci modele, nu conteaza cit de complicate, sau pentru cine/ce, tu doar le faci si iti eliberezi mintea de trecut..Simt ca ma re-echilibrez, si ca pot sa revin la cine eram mai demult..E o mare mindrie, sincer, sa iti vezi modelele iar, si sa te conectezi sufleteste cu oameni care sint ca tine, pentru ca gindesc ca tine, au aceleasi probleme, au aspiratii unii dintre ei, vorbesc cu tine sincer, te intreaba, sau iti raspund la intrebarile tale..Eu am fost un entuziast toata viata mea, si mi-am legat sperantele de felul in care devin mai bun depasindu-ma pe cel care am fost, asta in contextul asta social in care toti concureaza si lovesc fara mila in toti, si tot timpul..La mine concurenta asta a fost buna, pentru ca am invatat sa ignor mizeriile inerente, care sint peste tot, si mi-a prins bine, pentru ca natura mea e de idealist, recunosc, si perfectionist..Nu-mi plac jumatatile de masura, semidoctii, si prostelile cu care societatea ne imbiie, pentru ca nu imi place bilciul, si punct..Gindesc matematico-aplicat, am defectele mele proprii, si merg inainte pentru ca asa sint educat, iar ce mizerii mi s-au intimplat le-am tratat ca naturale, evident, venind dintr-o lume a instabilitatii fiintei umane.. Asta mi se pare firesc, pentru ca toti sint schimbatori..Ce nu am inteles e de ce a fost nevoie un timp (timpul odiseei mele) sa strabat un drum strain mie, un drum in care totul parea efectiv absurd si abscons.. Nu mai conteaza, ca avem puterea sa uitam trecutul neplacut, si sa ne concentram pe luminosul viitor..
Adevarul e in viata autentica, traita in valorile autentice, cele profunde..In spiritul cel etern, si generator de energii adevarate..Viata e vis, si e traire limpede si clara..Si viata e in tine, cel ce simti si gindesti autentic, nu e in cei care sint instabili si efemeri, asta sa nu uiti..
Eu am revenit la 3D..Sint acolo in lumea mea..Pentru ca pot sa visez la orice, si am o libertate infinita..Ma simt ca m-am intors la adevar..Plutesc pe deasupra, si vad mai clar toate lumile de dedesubt..Ma simt ca am evoluat pe o ramura buna a existentei mele..3D forever, iuhuhu, nihoho, behehe, si toate celelalte:)))

No comments:

Post a Comment