Monday, March 13, 2017

Stabil

Lumile sint in noi si in afara..Si lumile astea sint atit de bine legate intre ele, ca simtim cum avem in noi toate universurile posibile..E suficient sa privesc in mine ca sa vad toate infiniturile, uneori..Apoi ma gindesc ca sint si eu omul starilor, si pot vedea doar subiectiv cite ceva, din toate..
Am calatorit mult in imaginatie, am vizitat locuri mirifice, si m-am incarcat cu energie, apoi am stat sa ma gindesc si sa analizez cum s-au intimplat toate..M-am schimbat dupa fiecare experientza, si apoi parca am uitat acel ceva de atunci, desi el era acum parte din structura mea..
Sint eu cel de acum, acum, pentru ca miine voi fi altul..Si peste timp ma voi transforma suficient de mult cit sa nu ma mai recunosc..Desi fundamental sint acelasi, totusi..

No comments:

Post a Comment