Saturday, March 4, 2017

Eurovision sau ceva

Lumea e rece si ostila, zic asta ca sa nu uit, ca eu, in imaginatie vad lumea altfel, muuult mai prietenoasa si directa, si fara ascunzisuri nestiute..Dar realitatea ma busheshte cu altceva, na..Nu-i bai, ca pot sa ignor asta daca as avea si eu locul meu, si rolul meu undeva intr-un angrenaj social mic si dragut, unde oamenii chiar vor sa comunice cu mine..In ultima vreme am tot calatorit prin ape negre, in odiseea asta a mea pe peste tot, una care mi-a adus experientze atit de diverse, ca intr-un rai-iad amestecat..Nu ma pling, ca m-a imbogatzit cu atitea, si mi-a placut, ca am vazut oameni reali, exact asa cum sint..
In weekendul asta mi-am programat liniste si ginduri, ca sa imi programez viitorul in pasi imediatzi..In fine..
Duminica e selectzia Eurovision pentru Romania..E cel mai frumos spectacol ever, imi place enorm sa-l vad s sa-l simt, pentru ca e atit de adevarat, ca acolo lumea chiar lupta din greu infruntind multe, pentru un success..Am vazut piesele unor tari mari, si nu prea m-au convins..Poate ca tot Suedia, sau estul, sau nordul, de ce nu, sa fie mai bune..Aici nu stii niciodata ce va merge, pentru ca o retzeta nu prea exista..Daca o piesa e cu adevarat buna si sensibila, ritmata, armonizata, etc, o sa ia destule voturi cit sa o faca cistigatoare, desi si aici e cu multe de spus, ca voteaza geopolitic unii, etc..La noi pare ca oamenii nu intzeleg ca Eurovision e un concurs de creatzie, totusi, adica na..Melodiile noastre romanesti sint destul de neprelucrate si uniforme, nu au acel ceva care sa le aduca o simpatie, desi sint bine orchestrate, si moderne..Ce mi s-a parut remarcabil e piesa Petale, altele sint prea monotone si previzibile..E destul de buna, poate obtinem ceva cu ea, sa vedem..Si Xandra a avut o melodie buna..Si PEtale mergea prelucrata mai mult ca sa fie mai moderna, si sa pice bine in contextul asta al Eurovisionului..Si la noi ca la noi, parca vad iar ca o sa iasa cu scandaluri si injuraturi, ca de ce, cum, in ce fel..Dar, dincolo de toate e frumos..Pentru ca e cu armonii si emotii artistice..
Abia astept sa vad ce o sa fie la Kiev..Cred ca e cel mai bun show de vazut in fiecare an, mai mult decit Oscaruri sau altele, ca e asa de adevarat..Si acuma asta e, ce o fi, o fi, eu abia astept tot, ca e cu orgolii, mai ales la noi, la romani:)

No comments:

Post a Comment