Saturday, March 4, 2017

Contururi lichide

Lumea se desface in fisii care se rasucesc, se combina ca sa dea un efect de impresionat firile artistice, dupa care se coloreaza brusc..Totul pe un fond de intuneric cosmic..Liniile colorate se reaseaza curb si paralel, pentru un efect imediat..Si curbele se transforma iar in altele, mai simple si imediate, si firele se reunesc in alte culori..Apoi totul devine plat, ca sa arate un peisaj de pe o insula pierduta intr-un ocean cu ape nestiute..
Nu mai conteaza intzelesurile..Viata merge inainte pe alte teritorii..Ceva ce a fost cumva a devenit altceva, ca intr-o incercare anticipata a timpului de a arata cum eternul se poate dizolva uneori in treceri care s-au vazut cind toate oglinzile lumii si-au sincronizat reflexiile..Corurile galactice au cintat la unison acelasi refren, ca sa taca, apoi, cind spatiile au urmat conturul timpului..Si linistea cea meditativa s-a intors..Ochii au asteptat, nerabdatori urmarea..Ne-am privit, si am cautat in trecut..Lumea ne-a privit, si ea..Am ramas in aceleasi pozitii, fara sa stim daca vreodata vom putea reveni la noi insine..
Astazi mai cautam printre lumi..Stim ca nu ne vom regasi, dar perseveram..E atit de uimitor sa stim ca doar cautam, fara sa asteptam vreun rezultat..Cautam ca sa ne impacam cu noi insine, in timp ce lumea merge pe acelasi drum..Cine mai sintem? Cit am ramas din cei care am fost atit de victoriosi odata?
Sintem pasi pe nisipul timpului..Sintem visuri visate de zeii unor vremuri apuse..Am ramas clipe care se trec tacut prin locurile uitate de ceilalti..Sintem doar priviri..Am ramas in unele amintiri doar prin priviri..Restul a fost acoperit de ape..Vedem cind limpede, cind albastru..Am devenit lichizi si clari..Sintem ocean, si mare sarata..Oamenii ne-au uitat deja..Lumea s-a transformat atit de mult..

No comments:

Post a Comment