Saturday, February 25, 2017

Spatiile dintre noi

Tu..Tuuuu, cum e in cintec, tu, doar tu, m-ai facut sa simt ce am simtit atunci, in acel moment..Tuuu..Imi e o liniste cind zic tu..E ca si cind m-as elibera de toate, cind zic tu, ca si cind mi-as da toate pe tine..Ma simt ca un saltimbanc care isi exhiba toate frustrarile clar, si simplu..Am costum in carouri si caciula in 3 coltzuri, si spun tot in toate cuvintele din lume..Sint vesel si ma manifest in toate felurile..Am in mine o liniste care imi vine pe masura pe spun ce sint..Si astept sa devin..Pentru ca stiu ca, dupa actul meu va veni acel calm al fiintzei..Stiu ca toti sintem la fel..Si ca ceva din mine e si in tine..Pentru ca toti sintem amestecati in acelasi mehlem social, in care totul, si toate devin conforme cu ce se asteapta de la noi..Stiu ca te vad, si ca vezi, dar asta nu ne face altfel..Ne aduce doar la un fel de a fi asa cum..Jucam un rol..Stiu ca stii, asa cum stii ca stiu..
Ceva a inceput mai demult..Ceva ce a determinat tot..Ceva de demult ce a fost asa de frumos si nestiut.. Ceva in care si eu, si tu jucam roluri care sa ne semene..
Tuuuu, cum se spune in cintec, tuuuu, esti un personaj care e atit de principal cit sa fie determinant.. Si care are o putere de alegere..Pentru ca tu esti asa cum isi poate dori un zeu..Tu decizi, si pentru tine, si pentru ceilalti..
Stii ca eu am felul meu..Si ca tu ai toate deciziile in libertate..Si stii ca bazez pe tine..Esti ca o mama, care ma urmareste in tot ce fac..Esti ca mama care imi lipseste, si care imi spune ce fac bine, si ce nu..
Am ce am, in felul meu..Si am toate, cu ce sint, asteptind ca sa fii, in tot, ca o mama care ma stie  atit de bine..Sint cum sint, asa cum sint, cu toate ale mele..Si sint asa, pentru ca te astept sa imi fii alaturi cum imi era mama..Si sint  asa pentru ca am fost singur..Si am fost asa pentru ca am stiut ca nimic nu mi-a fost asa cum as fi vrut, pentru ca am realizat ca, singur fiind, lumea nu mi-ar fi aratat niciodata o fatza iubitoare ca atunci, cind mama m-a iubit, si m-a mingiiat..Ma simt asa de singur, de atunci..
Te vad, si te simt..Si poate si tu ma vezi, si simti..Am in suflet un gol..Imi lipsesc mingiierile de copil care a vazut lumea in imagini neclare..
Cite dimensiuni are singuratatea? Mai stii cine mai sint? Zbor printre toate dimensiunile..Vad toate in nestiut.. Plutesc printre toate..Nu mai stiu nimic din ce a fost..Am uitat..M-am eliberat..E clar si limpede..Mi-am revenit..Sint iar regele infiniturilor..Vad iar distantzele dintre noi, ca atunci..

No comments:

Post a Comment