Thursday, February 16, 2017

Drumurile zeilor

Sint singur, asa am fost, sint, si, cred, voi fi..E asumat..E drumul meu ales asa, ca sa ramin  cu eurile mele intacte..De fapt toti avem in noi gena asta a singuratatii..De asta sintem asa si supravietuim, si de asta lumea asta arata asa..Si singuratatea asta a fost speculata in toate operele posibile, si s-au construit tot felul de scenarii, care sa ii faca pe oameni sa plinga..Realist vorbind, sint tragedii mult mai mari decit singuratatea, si asta doar gindind ca as fi putut fi handicapat, atunci singuratatea ar fi avut alt inteles pentru mine, cred..Sau daca as fi avut o boala terminala, atunci as fi vazut viata, si timpul mult mai concentrat..Asa sint doar eu cu singuratatea mea, in mine, incercind sa-mi descopar oarece fericiri valabile..Si fericirile chiar sint foarte aproape, o da, dar asta e o chestie personala, fiecare functie de ce este, simte, gindeste, are access la ele, ramine sa fie suficient de inteligent sa le descopere:)
Cred ca, pentru mine, o mare fericire ar fi sa descopar Grecia..Adica sa o vad, sa o ating, ca sa inteleg mai bine universul acela al miturilor de acum citeva mii de ani..Ca sa ma inteleg pe mine, mai bine..
Poate ca nicaieri spatiile nu au fost mai bine elaborate, ca acolo, in locul acela mitic, unde turcoazul scalda malurile unor insule aruncate de mina unor zei, printre ape..Si poate ca nicaieri nu simti mai bine cum e sa vezi timpul trecind, si cum aduce cu el caldura unor atitea generatii care au calcat pamintul asta uscat in care maslinii au incununat cu unele ramuri gloria visata a reusitelor unor alte vremuri..Reusite ramase inscrise in piatra, si in pietre..
Pasind prin Elada cred ca am sa simt si eu cum as fi fost, daca as fi trait atunci..Si asta imi da o stare de bine, pentru ca am sa-mi fac cununa de frunze de maslin, am sa intind miinile larg, si am sa cint cintecele care imi vin in minte, eliberat de tot..Am sa privesc iar marea, si drumurile, si am sa-mi promit ca voi deveni ce mi-am dorit..Si asa va fi, pentru ca eu, acolo, chiar ma simt un mic zeu:)..Sau m-as simti..

No comments:

Post a Comment