Saturday, February 4, 2017

Blue relief

Nothing the same way..Sequences should never repeat..The program has a local issue..Maintenance to level 3, please..I repeat, maintenance to level 3, please..Thank you..
Programul are eroare..Na, asteptam..Sa vina aia de la IT sa ne rezolve, altfel iar o sa downtime pina merge iar..Sint la Q Gate, adica la Quality Control, m-au promovat de pe linie..Stau in  cabina mea de cind am avansat..Verific robotii..Adica alti roboti verifica robotii, eu doar asist, ma uit la panouri ca toate sa mearga, in rest ma plictisesc..De cind au fost inventati robotii astia, compania a vindut foarte bine..Sint roboti modulari care se pot asambla intre ei ca sa construiesti orice, de la case, la nave spatiale..Sint independenti, si comunica intre ei ca sa se poata asocia pentru orice tasks..Au fost foarte buni la multe, au ajutat la multe catastrofe, si la popularea unor planete, sau ca ajutor domestic..Sint universali..Am si eu acasa citiva, ca sint ieftini, si ma ajuta la curatenie, gatit, spalat, cam tot ce am nevoie..Acuma avem o comanda babana pentru o companie de cercetari spatziale..Lucram mult, facem overtime, si sintem si bine platiti..Azi e vineri, dupa EarthTime, adica sintem aproape de weekend..Abia astept..Saptamina asta m-am gindit la viata mea, cum a fost, si m-a busit asa o mica depresie..Imi string bani..Nu mai cumpar nimic altceva in afara de mincare.. Mai am pui prajit in congelator, si legume..O sa-mi fac pui cu piure si salata greceasca, cu de toate, pun si brinza feta, si ulei de masline, si otet balsamic..Si beau bere, sau cola, vad eu, dupa dispozitie..Ma mai uit pe net dupa news, sa vad ce au mai descoperit astia, prin spatiu, ca in ultima vreme cauta asiduu inteligentza extraterestra, hahaha, ce harneala..Cauta si ei, ca de aia ii plateste statu', ca sa caute, si ei tot raporteaza ca e cit pe ce sa gaseasca..Aiureala..Bani aruncati.. Nu gaseste nimeni nimic, ca nu e interesat sa gaseasca, auzi, inteligentza extraterestra..Adica da, poate ca in extra spatziu sa mai gaseasca ceva inteligent, ca pe aici bate vintu'..
Spatiul e frumos..As fi vrut si eu sa plec in explorari, da' nu mi-au aprobat, ca nu aveam nush ce calitati..Sa-i fut, oricum nu ma bazam eu pe jobul lor..Si depindea si de echipaj, ca c ine stie peste cine dadeai, ca sint tot felul de cretini, si nu zic de echipajul robotic..Mi-as cumpara o nava ca sa ma duc singur, de nebun, sa cercetez, da' e cam scumpa, si nu am nici nevasta ca sa ne combinam veniturile..Asa ca stau in banca mea.. Azi e vineri, si ma gindesc ca o sa dorm ca un porcel, si o sa fac ce vreau, poate ma plimb prin padurea albastra..Ii zice asa pentru ca si copacii, si terenul, si animalele, absolut toate sint albastre..Si lacul de linga ea are toate molustele, si toti pestii albastri..O sa ma imbrac in albastru sa nu-i confuzez, hahaha..Si o sa-mi iau un vin albastru de ala scump, si o sa ma imbat, sa adorm ascultind trilurile pasarilor albastre..O sa fiu singur, dar o sa fie misto, ca zgomotele astea imi dau o liniste adevarata..Tot weekendul stau acolo..O sa dorm in iarba albastra, si o sa visez ca sint liber..

1 comment:

  1. inca Unul..
    Grigore Vieru: „Nu poţi atinge cu ochii un ideal dacă nu eşti luminat de aura suferinţei”
    http://www.timpul.md/articol/nu-poti-atinge-cu-ochii-un-ideal-daca-nu-esti-luminat-de-aura-suferintei-104629.html

    ReplyDelete