Saturday, December 31, 2016

Senzatii

Cineva, mai demult, m-a intrebat cine sint  eu..Si n-am stiut sa raspund, pentru ca nu stiu cine sint, sint eu doar, un om care scrie ceva la care s-a gindit mai inainte, nimic mai mult, sau mai putin..Nu sint mai putin decit ieri, sau miine, sint doar eu, omul care se descrie pe el in contextul lumilor celorlalti..
Viata e un context in care simt ca sint..Lumea e un context..Tu esti tu, si eu te vad, te simt, cumva, te analizez cit pot, ca sa te inteleg..Tu ai viata ta de dinainte, cu care vii spre mine..Tu gindesti lucrurile in felul tau, si mi le explici, iar eu le  critic si le explic, in felul meu, iar..Si ne vorbim privindu-ne in ochi si cautind sa vedem cine, si cind, a avut dreptate..Stiind ca dreptatea e una care vine de sus, de undeva, dintr-un loc atit de sacru..
Stiu ca amindoi am avut dreptatea noastra, fiecare in parte, pentru ca, fiecare a avut propriul drept la absolut..

No comments:

Post a Comment