Saturday, January 21, 2017

Aici si acolo

Dincolo de rabdare e calmul si linistea, cea care te ajuta sa uiti tot, si sa te concentrezi bine..Acolo e, de fapt, adevarul,  si adevarul fiintei tale, ca parte din adevarul universului..Acolo e substantza de spirit care iti da energia sa fii ce ai fost, din nou, reinventidu-te pe tine, iar, si iar..Si spiritul cel continuu il obtii urmind idei care exista acum, asa cum au existat dintotdeauna, pentru ca au fost deasupra timpului..
Stiu ca ideile ne-au fost alaturi tot timpul, si ca ne-au fost prieteni, cind toti ne-au tradat..Si ca printre idei ne-am simtit cel mai bine, oricind, si oricum, si asta a fost cu toti, cred..Cei autentici au fost, pina la urma, niste idealisti iremediabili, care si-au adunat energiile mentale din substantza scopurilor si idealurilor, a unor idei atit de adevarate ca erau vitale..
Vezi, adevarurile fiecaruia sint diferite, functie de educatie, si fiecare are propriile idei despre ce inseamna adevar, plecind de la realitatea reala..Eu uneori sint uimit de ce inseamna adevaruri in unele feluri de a gindi, ca ma mir ca asemenea oameni exista..Dar nu e treaba mea sa-i judec, pentru ca-i judeca societatea, chestia e ca astia frineaza masiv evolutia, asta e clar, si genul asta blocheaza multe alte evolutii ale unor oameni, care nu au nici o vina ca s-au intilnit cu asa exemplare..Genul asta de creaturi mi-au creat o sila enorma, si o dorintza de a nu dori a mai avea, vreodata, contact cu vreo fiintza umana..Ii identifici prin ce fac, pentru ca se definesc prin ei insisi..Diformi, scirboshi, abrutizatzi si abuzivi, iti provoaca o stare negativa suficienta cit sa-ti vina sa-i scuipi in fata, efectiv, atit sint de dezumanizatzi..Chestia e, ca, un exemplar din asta are increderea unui sef obscur, dintr-o companie mica, si ca, cuvintul lui e mult deasupra cuvintului tau..Sa-l injuri pe animal e prea putin, pentru ca el are o pozitie privilegiata..E o chestie de ierarhii, cumva, el are o putere data de un fel de incredere a stapinului pentru ciinele lui, pe care o poti accepta, pentru ca nu ai de ales......
E o mizerie a unor medii in care nu prea te regasesti, si, din care mai bine fugi, ca sa te aperi..A fost o problema cu joburile, una mare de tot, dar, care sper sa se auto-rezolve..Pentru ca, daca joburile ar fi iar pe atitudini, lumea si-ar mai reveni in fire..Am avut multe probleme cu resursele umane, si managementul..Toti aia de acolo mi s-au parut complet depasiti de situatii, si au blocat parca tot..Sau au angajat tot felul de incompetentzi/cretini doar pe baza pe keywords din resumeuri..Si asta e o dileala uriasa, cred..O statistica americana a aratat ca au fost angajatzi 80% din personal complet incompetent, multumita vitelor din sectorul de resurse umane..Iti dai seama..
Cum ziceam..Multi mizerabili inca au putere de decizie..Problema e cu aia care le dau astora puterea de decizie..Ce cretini, si ce timpenie sa iti sabotezi, pina la urma, propria afacere dind putere de decizie unor alti cretini care sa nu iti dea posibilitatea sa accezi la ceva ce ti-ar fi mai mult decit natural..
E o mizerie combinata, toti cu toti, intr-un fel de cirdasie complice..Iti dai seama ce lume e imprejur.. Sau poate ca e doar aici, cine stie, habar n-am..Poate ca asa ca aici e si acolo, sau dincolo..Sau viciversea..Om trai si om vedea ce ne rezerva viitorul..

4 comments:

  1. Sunt triste adevarurile scrise la timpul trecut.


    Am visat azi (si culmea, nu am mai visat de mult timp!) ca alergam de colo-colo la "ei" disperata ...insetata de fapt, ca disperata n-am fost niciodata.. dupa raspunsuri. punand intrebari. Intrebari la care NICIODATA nu mi s-a raspuns. la nici una. Doar mi-au zambit... Cum as putea atuncea sa-i privesc ca pe niste prieteni, cand ei...doar intre ei, sunt intr-un fel de complicitate !?!

    Pe de alta parte, nu stiu cat ma va marca episodul "Londrei" si sensul care i-l va da pe viitor...

    In rest au ramas atasamentele de acasa. Aici nu mai am de cine sa am grija, nici ce ingriji. Au fost 3 ani hiper-solicitanti...

    Colegul de camera se uita la o telenovela azi. E o atmosfera detasata relaxanta si amuzanta. E cel mai cool baiat posibil, ne intelegem perfect. Mi-a facut oferta sa impartim si marfa (i-am spus ca nu e cazul).
    Cred ca o sa o dau si eu pe filme.. macar pana ce trece iarna. Pana atunci o sa ii respect tacerea.
    Ma simt imbatranita

    ReplyDelete
  2. Na, doar nu te asteptzi la adevaruri spuse de ei, ca nu-s prosti, sint doar smecheri, care sa manevreze anumite adevaruri convenabile..Tu trebuie sa simulezi ca-i crezi, si sa le cumperi minciunile lor ambalate artistic..Restul e un rahat pansat ca o forma de nimic, pusa sa te sensibilizeze, si sa te determine sa devii manipulabila..Macar asnotimpul asta, ca pe urma mai vin ei cu alte variante mai elaborate:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma astept, asa cum nu am asteptat de-a-lungul timpului ...d(o)ar asa am visat. Am renuntat de (foarte)mut timp sa-i mai intreb vreo ceva , ba chiar inca de la inceput, pentru ca stiam ca n-or sa-mi raspunda. La intrebari pot gasi raspunsurile si singura. O-hooo...! Am de-a simbolistica biblica sparta de nu poti sa-ti inchipui! Cu lucrul asta pot spune intradevar ca ma mandresc. ca cata analiza logica le-am tras la toate. Ca trebuie cautata si interpretata orice ipoteza posibila, pentru ca (mai) apoi sa avem ce indeparta. Si sa ramana cea buna/corecta.

      Ma feresc sa cad si in capcane (mai ales aceea a autoiluzionarii, e periculoasa rau). Culmea, cu cei mai mari [ca si spirite] m-am inteles intotdeauna foarte bine. Cu cata iubire si admiratie ma priveau acestia !...- nu erau cocotati "sus"! - si nu au uitat ce trebuiau sa nu uite.

      Delete
    2. Mai, tu trebuie sa-ti stabilesti singura adevarurile tale, pentru ca tu gindesti in felul tau..Poti prelua din ce citesti, sau simti, sau ai trait, cite ceva, dar fiintza ta proprie are adevarurile ei..Nu trebuie sa accepti orice, chiar daca e profund, ci mergi pe logica ta..Sigur, sint multe profunzimi in multe, dar nu ne sint toate accesibile, pentru ca apartin unor alte spirite..Nu spun sa nu cautam sa le intelegem, ci doar sa o facem gradual, si echilibrat..Am incercat si eu sa sar peste etape si sa caut adevarurile profunde, dar le-am descoperit doar pe acelea care imi erau accesibile nivelului meu de intelegere..Spiritul se construieste in timp, cu mult efort, si mult entuziasm..Ai sa-l gasesti sub diverse forme, dar trebuie sa ai multa rabdare:)

      Delete