Saturday, January 14, 2017

Adincuri asteptate

Ascult Adagio..E frumos, e despre o cautare a unui suflet..Si cred ca mi se aplica si mie, asa cum e valabila pentru oricine..Te caut..Te simt in mine, asa cum esti..Nu stiu unde sa te caut, nu stiu cum arati, dar stiu ca simti si gindesti ca mine..Poate esti aici, poate esti aproape, sau poate esti la mii de km distantza..Dar stiu ca esti..Chipul tau nu-l am clar, nici silueta, stiu doar ca rizi cind iti spun o gluma, si ca te incrunti putin cind incep o discutie serioasa despre unele subiecte..Si stiu ca ma asculti cu atentie, si ma contrazici fara sa ma jignesti atunci cind tu vezi unele diferentze in felul meu de a gindi..Stiu ca iti place de mine cind ma contrazic singur, si ca ma pupi, si ma mingii cind sint deprimat, si stiu ca si eu te admir cind te vad ce frumos imi demonstrezi ca e atita frumos invizibil acolo unde eu nu simt ca exista nici o raza de sperantza..
Imi place cum ma privesti cu liniste atunci cind mi se termina cuvintele, si cum stii sa astepti de la mine ce voi spune peste un minut, sau peste o ora..Imi place cum te strimbi, sau cum gesticulezi lucrurile nespuse, si cum te misti intre linistile dintre noi..Imi place ca esti delicata, si atenta cu mine, si ca esti distinsa  si putin aroganta uneori cind ma simti instrainat de toate..Dar imi place cu cita elegantza ma incurajezi, si ma sustii cind ma vezi trist si vulnerabil..Pentru ca ma stii cit de iremediabil de singur sint..
Imi place cum stii sa ma atingi, si cum stii sa imi respectzi clipele mele de singuratate..
Cit de greu e sa cobori de acolo, din ginduri, si sa vii sa fii alaturi de mine, chiar aici? E drumul atit de infinit?
Nu stiu unde sa te gasesc..Stiu doar ca te caut..Poate si tu ma cauti..Poate ca, in viata asta o sa ne intersectam, ca sa ne usuram nefericirile..Ar fi bine, ar fi un pas inainte pentru vietile noastre..
Adagio pentru suflet..Te simt, dar inca nu esti aici..Si lumea, pentru mine ramine aceeasi..

No comments:

Post a Comment