Wednesday, November 30, 2016

Table

Atentie, limbaj obscenoid:))
Pe o banca, in parc, A si B joaca table.
A-6-2, 'te'n haripa, ai noroc, da fac asa. [A muta]. Ramin deschis cu 2 da asta e. Daca as fi avut un 5-3 sau macar un 4 sa ma acopar. Sa te vad!
B-2-2, hahahahahaaaaaa, baaa, ai vazut ba ca mnezo tine cu aia dashteptzi, vezi ba daca esti prost n-ai noroc ca esti prost ma, baaa, nici norocu' prostului n-ai. Iesi afara si aici si aici, iesi, baaaa sa dai cu zaru' e shtiintza ba, da tu esti prost ca esti prost si ai ghinion. Hai.
A-5-3 futu-te, futu-i in ma-sa ba, s-au stricat zarurile, cum pula mea sa dau 5-3 cind asta imi trebuia tura trecuta??? Are noroc animalu'.
B-Lasa, stai pe tusha ca sa-ti vina mintzile la cap. Ti-am zis ca esti varza, lasa, nu zi ca cine se scuza se acuza, hahaha. 7-4, adica 6-4, era culmea sa fie 7 pe zar, hahaha, da io as fi meritat. Ote o poarta, si inca una, hai ca ma apropii. Ba sint ca rushii la uaterlu, ca contele ala de i-a bumbacit pe cinezi, hahaha, vezi ba daca te pui cu mine o beleshti cosmic. Da-i.
A-Pula calului [sufla in zaruri] Hai amantele, hai ma sa-l futem pa mirlan. 5-5, oooo, ba, exista mnezo, ba, si ma iubeshte, ia ca am intrat cu 2 si cu 1 te scot, iesi in pula de mafiot cu dinamita de coaie, hahaha.
B-3-2 nu intru, bai ce pula mea ai baut azi dimineata in loc de cafea, cum pula mea sa nu intru ba cu 3-2 cind ai doar la 3 si la 2 porti. Culmea, futu-i ma-sa.
A-5-4 uite o porticica noua, hahaha, ai belit belingheru', intri poimartzi.
B-2-3. Hai da-ma dracu', ce pula mea de zar dau. Tre'sa bag mina la pula ca in studentzie inainte sa trag biletu'. Futu-i..
A-6-2, ote o alta poarta. Acuma sa nu te mai caci pe tine ca n-ai noroc, ai pe unde sa intri.
B-3-2, hai sa-mi fut una, ce pula mea ma, dau 2 si 3 ca la cretini..B a, tu ai minarit zarurile!
A-Aha, da ma. 2-1 ote alta portitza. Ba, mai ai shanse sa intri aici, daca nu ai belit-o.
B-2-1 Hai ca m-ai omorit. Stau.
A-5-5 ote alta poarta, gata, s-a inchis aprozaru', stai pe tusha pina incep sa scot, hahaha. [partida continua pina A scoate aproape tot din casa]
B-2-1 Du-te ma, ai mincat cicat cu polonicu'. Iar nu intru. Sa-mi bag.
A-5-3 Gata, am scos tot, martzi ba, trebuia sa jucam pe bani ca te lasam in pielea goala. Tura viitoare o jucam pe nevasta-ta, hahaha, ca merita si ea o pula adevarata. Bine, hai ca ma duc, ca mi-e foame, ne vedem miine.

No comments:

Post a Comment