Tuesday, November 29, 2016

Film cu suspans

Atentie, limbaj obscen:)))

Scena o bodega, actori A si B betivi.
A-Ba pula, baaaa, te'n pula de p'ost semeni cu ma-ta, baaa, esti tzaran ca ma-ta ba, calic, te'n pula ba, da si tu o tzu'ca.B se uita la chibrit si-l studiaza atent.
A-Da ba pula o tz'ca ce te caci pe tine, da ba o tz'ca ca n-am ban.
B-N-am!
A-Te-n pula ca ai, in buz'naru de sus, am vaz't, ai bani te'n pula..
B-N-am ba, t'e'sa platescurentu, ie dato'ie, n-am.
A-Da ba, te'n pula ca ii dai p'o'ma.
B-N-am.
A-Cicat ej cicat sa nu dai ba  boule, te bate mnezo'. La p'etini dai ba ca ej cicat.
B-Ba, da ce p'mea, da tu ce p'mea.
A-Ba n-am ca dadeam, te'n pula. Da, te'n pula.
B-Bine ma, dau, ote [pune banii pe masa] Ia. Da' zi ceva de banii astia!
A-Da ma, zic, ce? Ba fii atent iti zic un film. Ba, l-ai vazut pe ala cu ala care o futea pe aia  cind ala se combinase cu sor'sa?
B-Nu. Ce film ba?
A-ala ma te'n pula, cu aia ca'e il futu-se pe f'axu lu taxu, cin'au venit aia sa-l omoa'e ca i-au fu'at banii, si el l-a chemat pe cicicean da' ala n-a venit si i-a omo'it el pe toti, baaaa ce misto cinta cind o futea si aia l-a futu' pe el ca nu stia ca ea, baaa, mama ce 'cioa'e'n coaie, pac-pac cadeau aia, baaa, ce faze'shto te caci pe tine.. Si cind aia l-a in'ebat ca ce, ceva, si el i-a zis ca, ba uite ca nu e cum e...Am uitat, da ce o t'agea de tzitze si ea 'idea ca baaa, ce mistoooo, da baga-mi-o, ca uite, ia d'aici, si ala pac-pac, si i-a si supt-o, mama ce pula de doi kilomet'i, si el e'a misto, muschi beton.
B-Nu l-am vaz't da nu mi-l povesti ca v'eau sa-l vad..
A-Aha, daca mai dai o tzu'ca. Ca e politzist, si c'iminalu e sicret.
B-Dau. Ba, am te'nat banii de cu'ent, ce pula mea, ia'ma'taie astia.
A-La'ca te dascu'ci tu. Daca nu vezi filmu vii la mine. Dai una mica si-ti zic cum se ter'na.Mama ce suspans.
Iti zic io ca e misto..Mama ce suspans..

No comments:

Post a Comment