Tuesday, November 15, 2016

Deveniri

Cind ma privesti simt ca sint altcineva..Am in mine eurile care au fost pregatite sa fie privite..Las toate lumile din mine sa devina ce vor, si sa arate ce vor, in toate luminile..Nu mai caut nimic..Pentru ca ar fi absurd..
M-am eliberat demult, si am zburat prin tot felul de cosmosuri..Acum mai privesc la unele oglinzi, ca sa imi amintesc..
Ne-am schimbat, si eu, si tu..Sintem altii..Simtim, si gindim altfel..Am imbatrinit..Azi lumea e altfel..Azi toti simt altfel..Totul e mai brutal si agresiv..Si stupid..Azi toate sint asa cum nu am fi vrut, cumva..Alte lumi care au venit de nicaieri ca sa arate lumi ce nu au existat niciunde..
Noi am ramas aceiasi in lumile posibile..Noi cu aceleasi apucaturi trecute, care simt asa cum au simtit si ceilalti..
Stii, viata are in ea o substantza profunda, care ramine aceeasi peste timp..Si asta ne pastreaza sa fim aceiasi noi insine, oricit timp ar fi trecut peste noi..Si oricite incercari..
Azi sintem ce simtim..Si sintem ce  am stiut ca sintem, intr-o devenire posibila..Noi, cu tot ce ne-a determinat..

No comments:

Post a Comment