Sunday, September 18, 2016

Sarbatori onirice

Ieri am fost intr-o plimbare, pe faleza..Am mers singur, asa cum mergeam tot timpul, pe marginea mea de lume..Copacii imi dadeau liniste si repaus, si indemn la meditatie, si am stat sa-i admir, un  timp, mai ales ca e toamna, si, curind isi vor elibera coroanele de frunze..Un iepure venit de nicaieri s-a apropiat de mine, si, dupa ce m-a studiat suficient mi-a spus:
-Hei, tu ala de te dai ce nu esti, ce cauti pe aici? Am ramas blocat..Un iepure vorbeste? Un iepure imi vorbeste mie?  Si, mai mult, un iepure e atit de insolent cit sa-mi reproseze mie, un om, ca sint un pretins, si ratacit, pe deasupra..Asta e cu mult mai mult deasupra a tot ce as fi putut crede despre mine, si asta spus de un iepure, iti dai seama de cita ironie, si de cita stapinire de sine a trebuit sa aplic pe moment, desi, dupa atita uluire am explodat;
-Bai timpitule, cine zda ma-tii te crezi sa crezi ca ma poti ironiza cu cretinismele tale de 2 lei? Esti o mizerie de iepure care a iesit dintr-o tufa, si te dai deja stapin peste locurile pe unde ma plimb? Tocana scrie pe blana ta bai tembelule, ce pula mea imi vorbesti ca unui sclav? La care iepurele mi-a raspuns:
-Scuze, asta e teritoriul meu, ca m-am pisat pe aici mai demult, si pe tine nu te-am intilnit dinainte, esti un strain pentru mine..
-Bine, te iert, am spus, si mi-a facut placere, miine am sa-ti aduc un joben si un papillon, ca sa fii si tu mai festiv, acuma de inceput de toamna..Si am plecat..Ce chestie, sa fiu dator unui iepure..Hm..
De miine am sa fiu mai prietenos cu iepurii de pe faleza..O sa am la mine de toate, ca nu se stie ce animale mai intilnesc..Dar e asa de uimitor sa vezi cita arogantza aduna un iepure..Cre'ca am alunecat intr'un univers paralel in care noi si ei ne tragem de sireturi..Hahaha..Bine ca nu ne tragem de pula:))
Azi cred ca e o zi festiva, sau ceva..Ca prea sintem prieteni cu toti necunoscutii..

No comments:

Post a Comment