Thursday, September 29, 2016

Matematici distractive

La job timpul trece destul de greu uneori, si de asta propun o chestie distractiva care sa mai aline plictiseala, si sa creasca doza de fericire pe masura ce orele trec: o metoda ultra-simpla de calcul in procente a timpului scurs (sau ramas, la alegere)..Ca eu ma bucur cind procentele cresc, si se apropie plecarea acasa:) M-am gindit la asta de mai mult timp, si am zis sa o scriu, ca merita, e distractiva si practica, mai ales ca am experientza in imperial, care lucreaza cu optimi..Asa..
Deci, cu metoda asta calculezi cit la suta din timpul total de munca a trecut, ca te ajuta sa vizualizezi mai usor totul, ca una e sa stii ca au trecut 3 ore si 20 de minute, si alta e stii ca au trecut 42% din timpul total, ca pe masura ce cresc procentele creste si doza de fericire hahaha..
Ideea de baza e ca la fiecare 5 minute a trecut 1% din timpul total, asta cu mici ajustari la orele fixe..Bun.. Dupa o ora a trecut 12.5% (poti aproxima cu 13%), dupa 2 ore au trecut 25% fix, dupa 3 ore au trecut 37.5% (aprox 38%), dupa 4 ore 50%, dupa 5 ore 62.5% (sa zicem 63%), dupa 6 ore 75%, dupa 7 ore 0.88%, dupa 8 ore 100%:)..Daca au trecut sa zicem 5 ore si 40 de minute, asta inseamna 63% (pentru 5 ore) plus cite 1 procent din fiecare 5 minute ale celor 40 de minute (adica 40/5=8) egal 63%+8%=71%..
Si asa poti calcula la orice moment cit % a trecut..E simplu..Trebuie un pic de exercitiu, si asta, zic eu, e o metoda super de a-ti calcula fericirea:))
Daca vrei ca calculezi cit timp a ramas, in procente, faci o simpla diferentza: dupa 5 ore si 40 de minute au trecut 71%, deci au ramas 100%-71%=29% yupiiii:)))
Asta e formula fericirii la job, ca na, alta nu stiu, ca la job lumea e cum e, ai sefi, tre'sa rezolvi tot felul de dileli, dar daca vezi cum creste in procente timpul scurs incepe sa-ti fie mai bine..Enjoy..
Daca sint intrebari raspund prompt, promis:)
PS Vazui ca scrisei des cuvintul "fericire", cre'ca m-am molipsit de la madam Udrea, decit ca nu-mi pusai cu pixu' pe spate, sau prin alte locuri, hahaha

No comments:

Post a Comment