Saturday, September 3, 2016

Linistea dintre cautari

Simbata..Ce bine ca a venit simbata asta, ca o astept de luni..Am avut o saptamina timpita, plina cu transferuri de documente, analize peste analize, combinatii, multe incercari, sint extenuat..De cind sint pe planeta asta n-am avut asa ceva, a fost o crima undeva..Toata lumea a fost uluita, au urlat toti, peste tot toti discutau de asta, cum de a fost posibil, adica nu mai avem sigurantza? Guvernul galactic ce naiba face, ce se tot maimutzaresc cu tot body languageul ala pe care-l fac cind introduc datele in sistemul ala care recunoaste gesturile, ce rezolva?
Si eu a trebuit sa caut solutii, desi nu-s detectiv, sau investigator, sint doar inginer de "suflet robotic", cum se cheama specialitatea mea, pentru ca construiesc, adica programez "sufletele" robotilor de orice forma, si le testez, si pentru asta cunosc psihologie multa si aplicata..Adica a trebuit sa caut tot sistemul de cauze si motive care au dus la chestia aia, si sa gasim in final cine sau ce a facut..Mai ales ca o crima nu se intimplase de mii de ani, de cind s-au inventat toate sistemele alea ultra inteligente de detectare apriori, si de prevenire, si de cind toti idiotii sau tembelii erau foarte bine supravegheatzi..Sau poate a fost un accident, pina la urma, naiba stie, eu am trimis datele Consiliului, si-i las pe ei sa decida..
Ma uit pe geamul meu din apartament..Vad orasul de sus, de undeva de linga nori, cu toate luminile lui colorate si vii..Mi-am luat un vin de la un tip de undeva de la periferie, ceva facut de el din struguri crescuti de el; mi s-a parut o extravagantza incredibila, si cam scumpa, dar e ceva de vis sa-ti permiti sa bei o chestie de genul asta cu vitamine reale, si alcool, cind azi tot ce gasesti e sintetic..
M-as urca intr-un taxi spatial autonom, sa ma plimb prin oras, noaptea..Visez ca ma plimb pe o plaja pe nisip, cu picioarele goale, si valurile ma mai ating..Vad multe lumini cum se schimba intr-un fel de rasarit galactic..Imi trebuie spatiu..Cred ca am sa ma duc sa inot in piscina, mai ales ca acuma nu e nimeni..Doar eu si luminile fluide..Fac un balet subacvatic..Si am sa ma aplaud singur la final..E o mica fericire..

No comments:

Post a Comment