Sunday, September 18, 2016

Cautarea inimii

Toate curg, toate se deformeaza in timp..Toate trec, vin ca sa se duca, ca sa vina iar..Si noi sintem pe bucata asta de lume si timp ca sa fim martori..Orice am fi facut, bun sau rau, timpul le va fi acoperit pe toate cu praf, si uitare..Si noi vom fi devenit trecatori ale caror urme dispar asa cum au aparut: brusc..
E o toamna frumoasa si usoara, pluteste peste tot, se plimba prin ginduri si inimi, ca sa ne aminteasca un fapt simplu; dupa un sfirsit urmeaza un inceput..Sau mai multe inceputuri, dupa mai multe sfirsituri, care cum se nimeresc, pentru ca azi viata e complicata..
Ma simt ca intr-un intermezzo dupa prolog..Au trecut parca toate abisurile inceputurilor, s-au linistit toate salbaticiile nestiuturilor, am iesit cit de cit intreg si de data asta..Adica intreg la minte, inca..Sper..Dramatizez, evident, ca toate s-au intimplat in mine, si poate din afara nu s-a vazut asa mult..Bine, calatoriile alea abisale de dinainte de un alt inceput sint ale mele doar, ca agonia de dinainte de extazul inceputului..Pentru ca inceputul cel miraculos are nevoie de sacrificiu, asa cred, altfel ar fi plictisitor sa o tii asa dintr-o fericire in alta:)) Bine, nu ca mi-as trai anumite mizerii sufletesti ca pe un hobby, hahaha..Bine, unii se dau raniti ca sa provoace mila si compasiune, si sa primeasca incurajari; considerind ca asa comunica la nivel profund cu alte suflete..Poate ca functioneaza si asta uneori, dar mie nu imi place, pentru ca atunci cuvintele spuse sint de circumstantza, nu au substantza..Pe mine ma ajuta in momentele alea joase chestiile inalt-eroice, care sa-mi dea incredere ca undeva, in mine, sint multe energii nefolosite inca..Si chestiile alea motivationale mi le caut singur, pentru ca-s greu de gasit in ziua de azi cind toti vor sa te puna jos..E salbaticie multa nene, care e on going, continua si iremediabila..
Sigur, sigur, stiu ca raspunsul classic la toate e iubirea, ca ea rezolva tot..Asta daca mai gasesti vreo urma, ca pare ca e inundata de muuuulte si diverse cuvinte si imagini i-po-cri-te..I-PO-CRI-TE..Complet..Si e si maimutzarita, ca asa e azi..O sa devenim mutantzi, dupa atitea simulari si ipocrizii imbirligate..Totul e nu avem riduri in oglinda, restul nu mai conteaza..

No comments:

Post a Comment