Monday, August 1, 2016

Spatii margine

Viata se invirte, in cercuri, ne inconjoara cu stari si senzatii rotunde, in toate imprejururile..Uneori ne doare sa privim tot spectrul adevarurilor, alteori ne bucuram sa sesizam o raza de o culoare aparte..Si ne place asa de mult sa simtim culoarea aceea cum ne umple sufletul, si ne face sa ne deschidem toate culorile din suflet, asa cum se arata..Pentru ca simtim ca sintem culori ale unor suflete, in cautare de alte atitea culori ale altor suflete..Iubim culorile sufletelor, asa cum ne iubim culorile sufletelor noastre..Iubim sa credem ca unele culori se aseamana, si se pot alatura intr-un tablou al sufletelor impreuna..Un tablou in care ne vedem asa de frumos cum ne putem armoniza, noi, toti, aici, exact aici, intr-un moment perfect, ca si cind ar fi fost demult calculat, si elaborat, ca sa fie un experiment stiintific reusit..
Timpul ne duce pe drumuri diferite..Ne vedem, dupa atitea experientze, ce sintem, atunci cind avem curajul sa ne privim in oglinda a noi insine..Ne vedem ce sintem, dupa unele drumuri, si ne urmam  cursul vietii cu constiintza ca am parcurs unele etape bine, si asumat..
Eu cred ca stiu ca am virsta mea, si ca am in tot toate visurile mele aplicate, asa cum le-am visat, si fara sa caut ceva ce nu am crezut..Am origini ale unor ginduri si determinari stabile, si fixate in timp si spatiu.. Am un timp al amintirilor mele, care a plecat de atunci, ca sa evolueze liber..Am o viata, si am  un tot, care merg inainte pe un drum al noilor evolutii..Spatiul, si timpul e deschis, si liber..Si viitorul ne e margine..

No comments:

Post a Comment