Saturday, August 6, 2016

Secventze

Lumea asta e complicata nene, al dracului de complicata, ca si luata pe bucati e imposibil de inteles cu mintea unui om normal..De aia incerc sa simplific lucrurile, sa le reduc pe cit pot la ce e substantza si esentza, pentru mine, cit pot de mult, pentru ca m-as pierde in marea asta de detalii care mai de care mai colorate si confuzante..Ca te ia valul daca nu gasesti ceva solid de care sa te agatzi, iar lumea asta dilie e numai valuri si iluzii..In fine, incerc sa nu dau importantza, si sa ma regrupez strategic la depou, pina imi regasesc linistea..
Problema cred ca e, nu la mine, nu la lume, cit la lipsa de valori sociala, la confuzia din toti, care adunata da o dileala si mai mare..Si asta ma afecteaza si pe plan personal, profesional, etc, pentru chestii absolut evidente.. Uite-te cum arata, de ex, o tara ca Ro..Cit de confuz sa fie un popor ca sa-si faca varza tot? Si asta e un exemplu doar..Cit de confuz sa fii sa amesteci valorile, si cit sa-ti ia sa-ti dai seama de asta, ca sa inc epi sa remediezi greselile? Bun, stiu ca si valorile se schimba/regrupeaza/reorienteaza, dar parca nici chiar asa, ca avem o istorie intreaga in spate, de evolutie, ar fi trebuit pina acuma sa fim experti..In fine..
Uneori imi pare ca m-am nascut prea devreme:)), si ca trebuia sa mai astept pina erau puse la punct toate chestiile astea moderne, si abia apoi sa apar, ca sa dau sens constructiei, ca o cireasa pe un tort al technologiilor, hahaha..De fapt noi toti ne-am nascut prea devreme, adica intr-o societate mult prea primitiva si indiferenta..Na, asta e..Facem ce putem, si cit putem..
Ce ma uimeste e ca eu nu m-am inteles cu aia din generatia mea, dar nu ma inteleg nici cu astia din generatiile noi..Asa o cretineala te face sa crezi ca ceva, sau cineva de acolo de sus, de unde se organizeaza toate, isi bate joc de tine..In fine, poate e si o chestie de perceptie, si poate si vina mea ca in ultimul timp am fost mai lenes, e posibil si asta..Sau poate e si chestia cu criza economica, care ne-a dat peste cap pe toti..Sint multe motive, si intemeiate..In fine..
Saptamina asta am avut vacantza, dupa 7 luni de munca incontinuu la jobul asta, si mi-a prins bine..Vreau sa ma adun din bucati, si sa incep sa aplic iar pentru o inginerie adevarata, ca pe aici, cu toata tenacitatea mea imi cam risipesc energiile, si nu vreau..A fost o experientza interesanta, recunosc, ba chiar ei m-au si recompensat pentru asta, dar chestia materiala a fost modesta..A fost buna ca sa ies dintr-o situatie, sa zic, si m-a ajutat si psihic, am avut chestiile mele, m-am concentrat bine, am cunoscut oameni care mi-au dat energie buna..De multe ori comparam mediul asta cu ala din inginereala, cind stateam pe scaun, si faceam designuri avind colegi tot felul de personaje care ma urmareau cu ochi rai, na, si ziceam ca uite, vezi, depinde de om, si conteaza norocul sa nimeresti intr-un mediu bun, in care sa poti comunica bine, si real, cu ceilalti, si sa fii intr-o echipa care construieste ceva interesant..Adevarul e ca trebuie sa cauti locul ala, al tau, cu indirjire, pina il gasesti, si sa nu te lasi..Si asta vreau sa fac..Sa vad cit va dura pina voi reusi, poate putin, poate mai mult, dar am in mine o liniste si o energie numa bune de pus la lucru pentru ceva care sa imi fie mai bine..Vom vedea..Pentru ca trebuie si rezultate, altfel totul ar fi pura teorie..Bun..
Ultima vreme m-am uitat pe siteuri de calatorii, pe harti, poze, tot ce tine de vacantze la mare, si mi-am imaginat cum ar fi fost sa fiu eu, acolo.. Habar n-am, eu o vacanta ideala as vedea-o intr-un loc fabulos, in care sa am liniste si peisaje incredibile, in care as face plimbari lungi, ca sa ma gindesc la proiecte posibile, sau la cine stie ce chestii interesante..Sau stind pe net si navigind, ca un inginer de nave (hahaha), in cautarea a ceva care sa merite, nu stiu, ca la ce vad pe net acuma, e absurd, sa fim seriosi, se vede ca netul mai are pina sa treaca de etapa asta de inceput, a unei democratii construite de idioti penru idioti:))). In fine..
Vreau sa-mi gasesc alt job, clar..Si vreau sa ma eliberez de toate timpeniile timpitzilor, dupa care sa ma concentrez pe ceva interesant..
PS Incep sa simt acut nevoia unei partenere de drum..Parca si singuratatea asta are un sens un timp, dupa care iti revii la tine, si la fiintza ta..

No comments:

Post a Comment