Sunday, July 31, 2016

Linistea spatiilor din mine

Sint un suflet..Eu..Un suflet-om, si un om-suflet, zburator, si cautator de oameni-suflete si de suflete-oameni.. Un pilot care alearga printre spatiul dintre suflete, si care cerceteaza ceva mai subtil ca materia-abur care pluteste intre tot..Sint un om care stie ca simte firele deschise ale visurilor altor oameni..Linistea imi e spatiul meu deschis catre intinderile lumii..Vad de sus, in imagini de suprafatza pamintul, pe bucatzi, cum imi vad viatza mea desfacuta in secventze de amintiri..Sint liber, si sint deschis spre toate portzile pe care universul mi le deschide..Sint o varianta de trecut, si de viitor amestecata in nodul dintre trecerile celorlaltzi..Vad cu ochii mintzii adevarul din toate, si ma desfac in visuri..Sint o aripa ce a planat peste aer, si timp, ca sa redevina zbor, sus, limpede si linistit, dincolo de tulburari si infinite si neclare nedeterminari..Sint fiintza-eu, spiritul unei vietzi ce isi mai cauta stabilitatea in cautari..
Armoniile inca ma cauta..Sint intre lumi, si inca nu stiu cine sint, sau cine sa fiu..Am ceva ce nu stiu cum sa-l denumesc, e un prieten al visurilor mele..E un prieten al sperantzelor, care m-a vazut si cunoscut de cind eram mic si vulnerabil..E eul meu, care mi-a intins o mina de ajutor de atitea ori..Vezi, uneori ne instrainam pe drumurile vietii, dar substantza profundurilor noastre ne intinde o mina de ajutor, si ne trage spre suprafatza.. Si luind o gura de aer, ne revenim..Si ne  reamintim de tot, chiar si de noi insine..
Viata poate fi un joc inselator de imagini, de multe ori..Sintem cautatori de drumuri pe care cunoasterea ni le deschide..Vedem, si sintem atrasi spre atitea..Multe din toate sint pure iluzii..Spre multe alergam doar ca sa ne satisfacem propriul orgoliu, sau ca sa ne demonstram puterile..Multe sint cevauri ce, daca am sti sa analizam lucid, sint doar copilarii trecute pe un alt nivel al ambitiilor..
Mai pure, si mai linistite sint armoniile ce ne vin din spatiile de dincolo, cele ale unor spirite ce ne asteapta sa gindim altfel..
Imi place linistea visurilor care pare ca vine dintr-o alta dimensiune..Imi plac spatiile deschise si care sa imi spuna despre mine, cine sint, si de ce gindesc asa..

No comments:

Post a Comment